Gå til innhold

Mirakelbukser? Tips takk :p

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg eier ikke en eneste bukse, det er ganske lite praktisk, men jeg har prøvd å finne uten hell. Blir rett og slett grinete av å stå i prøverom og dra på meg bukse etter bukse som ser helt rare ut :P

Jeg er forsåvidt heldig med kroppen, finner lett kjoler, skjørt og gensere som passer, men bukser har jeg ikke hatt hell med ennå. Jeg er 65 cm i midjen, nesten 100 cm rundt hofta og med ganske tynne lår..jeg er i tillegg det man kan kalle tynnfeit, og det finest ikke et trent sted på kroppen, aller minst rompa! Og det er her jeg får problemer :P Jeg må ha en bukse som er høy i livet pga forskjellene mellom hofte og lår i strl. Skulle hatt small i beina, men large rundt hoftene..liker superhigh på Bikbok ifht livet, men rompa mi blir ennå flatere enn den er fra før.

Så, noen som har tips til meg? Annet enn å trene, for det gidder jeg ikke ennå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd magic jeans fra KappAhl?

Anonymous poster hash: 30deb...aed

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Nei, de har jeg ikke hørt om, er de skinny jeans? Klarer ikke rette eller boot cut :P

Også vil jeg aller helst ha en svart, da den fargen kan pyntes opp eller ned alt ettersom :)

Skrevet

Floyd kanskje?

Anonymous poster hash: c281d...631

Skrevet

Floyd er supre!

Anonymous poster hash: 4308d...4c5

Skrevet

Floyd er supre!

Anonymous poster hash: 4308d...4c5

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet (endret)

Tusen takk for svar og forslag! :)

Da skal jeg innom floyd butikken i morgen å prøve alt de har :P

Endret av Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg liker godt buksene fra Filippa K og Mos mosh

Anonymous poster hash: 32fb8...859

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...