Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Jeg eier ikke en eneste bukse, det er ganske lite praktisk, men jeg har prøvd å finne uten hell. Blir rett og slett grinete av å stå i prøverom og dra på meg bukse etter bukse som ser helt rare ut Jeg er forsåvidt heldig med kroppen, finner lett kjoler, skjørt og gensere som passer, men bukser har jeg ikke hatt hell med ennå. Jeg er 65 cm i midjen, nesten 100 cm rundt hofta og med ganske tynne lår..jeg er i tillegg det man kan kalle tynnfeit, og det finest ikke et trent sted på kroppen, aller minst rompa! Og det er her jeg får problemer Jeg må ha en bukse som er høy i livet pga forskjellene mellom hofte og lår i strl. Skulle hatt small i beina, men large rundt hoftene..liker superhigh på Bikbok ifht livet, men rompa mi blir ennå flatere enn den er fra før. Så, noen som har tips til meg? Annet enn å trene, for det gidder jeg ikke ennå
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Har du prøvd magic jeans fra KappAhl? Anonymous poster hash: 30deb...aed
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Nei, de har jeg ikke hørt om, er de skinny jeans? Klarer ikke rette eller boot cut Også vil jeg aller helst ha en svart, da den fargen kan pyntes opp eller ned alt ettersom
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Floyd kanskje? Anonymous poster hash: c281d...631
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Floyd er supre! Anonymous poster hash: 4308d...4c5
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Floyd er supre! Anonymous poster hash: 4308d...4c5
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 (endret) Tusen takk for svar og forslag! Da skal jeg innom floyd butikken i morgen å prøve alt de har Endret 5. juni 2016 av Syltebærtyttetøy
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Jeg liker godt buksene fra Filippa K og Mos mosh Anonymous poster hash: 32fb8...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå