Gå til innhold

Hvorfor gikk DU fra mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: dc8ef...304

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han (for andre gang) hadde spilt bort alt av sparepenger og all sin lønn, lå langt etter med regningene han hadde ansvar for, og vi fikk varsel om tvangssalg av leiligheten. Det hadde skjedd en gang før, da tok jeg over ansvar for økonomien og alt som hadde med penger å gjøre, han fikk lommepenger.. Allerede da mistet jeg litt av respekten.

Andre gangen hadde han klart å stjele bank-ID brikkene, jeg trodde jeg hadde mistet dem, fikk derfor ikke sjekket kontoen. Det skjedde så mye tull i den perioden, og jeg begynte å skjønne hva som hadde skjedd. Da hadde han rukket å lyve meg rett opp i ansiktet veldig mange ganger, jeg ga han muligheten til å innrømme det ved flere anledninger, men det skjedde ikke. Snudde leiligheten på hodet og fant brikkene, sjekket kontoene og på den ene mnd hadde han spilt for godt over 150.000 kr. Gjorde det ikke slutt direkte, sa at om dette skulle funke måtte han skaffe seg hjelp og tåle at jeg var litt lite interessert i sex en periode. Da det hadde gått en mnd med telefonterapi (to hele samtaler på 20 min), mente han at han var kurert og at nå måtte vi begynne å ha sex igjen, ellers var det ikke noe vits i å fortsette som et par..han prøvde å tvinge meg til å ligge med ham, og DA forsvant det siste snevet av respekt.

Har ikke angret en eneste gang! Innser nå at det var så mye annet galt også, og jeg har det så fantastisk mye bedre nå.

Anonymous poster hash: cd92b...491

Skrevet

grunnnet vold

Anonymous poster hash: e2ba3...1df
Skrevet

Fordi han hadde et forhold på si med ei 18 år ung jente. Han selv var da 37 og jeg var 35. Vi har to barn sammen, og denne jenta overnattet hos oss da jeg var på nattevakt.

Kjekt... Har kastet bort 12 år av livet mitt på denne pøkken der! 😫

Anonymous poster hash: 1a1d2...9e7

Skrevet

Han ville ikke ha sex med meg. Det var andre ting også, som vi ikke fikk ordnet opp i fordi intimiteten var borte på en måte. Vi hadde ikke sex de siste fire årene vi var sammen.

Anonymous poster hash: cfa1f...789

Skrevet

Fordi han var utro, gjerrig, manglet ambisjoner, var for fet, for kjedelige, ikke ville ha barn, ikke ville ha sex, hadde dårlig selvfølelse, tjente for dårlig, kledde seg for stygt, var sutrete og egentlig ganske udugelig.

Anonymous poster hash: f5ca5...da0

Skrevet

Fordi jeg var lei av å være mammaen hans.

Jeg hadde ansvar for husarbeid, barnet, økonomi+++ utenom jobb.

Han spilte pc-spill og gikk på fester.

Anonymous poster hash: f9774...323

Skrevet

Han snylter på nav, var utro mot meg fa jeg var gravid og 1,5 Mnd før termin fant han ut at han ville forlate meg for denne nye dama,mhan var 17 år. Og jeg fant ut at han røyket hasj også. Ikke akkurat en ekte mann det der nei.

Anonymous poster hash: be8c9...334

Skrevet

Hun var 17 år *

Skrevet

Fordi han ikke ville ha sex med meg i flere år, samtidig som han hadde et forhold på si også i flere år. Jeg hadde mistanker men han blånektet, det gjorde hun også. Tilslutt gikk jeg på bevisjakt, og konfronterte han, da kom det en delvis innrømmelse, dvs at han fortsatt løy om hvor lenge det hadde pågått, men jeg vet det jo likevel.

Anonymous poster hash: 259e0...3b7
Skrevet

Fordi han ble arrestert for overgrep mot et av våre barn.

Anonymous poster hash: afb75...9f9

Skrevet

Fordi jeg var lei av å være mora hans.

Spikeren i kista var da vi skulle feire bursdag til yngste, og jeg sendte ham ut med ungene og beskjed om å komme tilbake SENEST halv tolv så yngste rakk lunsj og en dupp før selskapet. Mens de var ute skulle jeg shine leilighet og bake ferdig kaker.

Han kom nesten en time for sent (og hadde da ikke svart på telefon i mellomtida), så frøkna rakk verken dupp eller å kle på seg penklær før gjestene kom. Og på toppen av det hele, når jeg stod på huet i do og stressvasket for å bli ferdig med badet så jeg skulle rekke å få på glasur på kakene, kom han inn og fortalte at han hadde revet alle klærne ut av klesskapet til eldste så jeg kunne brette dem og legge på plass, for det var sånn uorden i hyllene.

Jeg kunne drept ham.

Hører med til historien at det ikke var første gang han fant på sånne idiotstunt.

Anonymous poster hash: 28922...932

Skrevet

Spikeren i kista var da vi skulle feire bursdag til yngste, og jeg sendte ham ut med ungene og beskjed om å komme tilbake SENEST halv tolv så yngste rakk lunsj og en dupp før selskapet. Mens de var ute skulle jeg shine leilighet og bake ferdig kaker.

Han kom nesten en time for sent (og hadde da ikke svart på telefon i mellomtida), så frøkna rakk verken dupp eller å kle på seg penklær før gjestene kom. Og på toppen av det hele, når jeg stod på huet i do og stressvasket for å bli ferdig med badet så jeg skulle rekke å få på glasur på kakene, kom han inn og fortalte at han hadde revet alle klærne ut av klesskapet til eldste så jeg kunne brette dem og legge på plass, for det var sånn uorden i hyllene.

Jeg kunne drept ham.

Hører med til historien at det ikke var første gang han fant på sånne idiotstunt.Anonymous poster hash: 28922...932

han var sikkert lei av å ta imot oppdragelse fra deg også.

Skrevet

han var sikkert lei av å ta imot oppdragelse fra deg også.

Godt for hi å bli kvitt ham da. Slike "menn" burde verden spares for.

Anonymous poster hash: 60599...d50

Skrevet

Jeg kunne drept ham.

Hører med til historien at det ikke var første gang han fant på sånne idiotstunt.

Anonymous poster hash: 28922...932

For en dust. Dette føler jeg jeg har lest før!

Anonymous poster hash: b6bf8...36d

Skrevet

Godt for hi å bli kvitt ham da. Slike "menn" burde verden spares for.Anonymous poster hash: 60599...d50

ja, jeg er enig. De tenker ikke selv, roter til, krever at dama skal ordne opp. Dama må mase på han for at ting blir gjort. Han blir lei av maset, dama blir sliten av å måtte mase og av at mannen er initiativløs. Jeg hadde ikke orket å leve med en slik mann selv.

Skrevet

Han ville ikke ha sex med meg. Det var andre ting også, som vi ikke fikk ordnet opp i fordi intimiteten var borte på en måte. Vi hadde ikke sex de siste fire årene vi var sammen.

Anonymous poster hash: cfa1f...789

Jeg vurderer å gå pga det samme. Holder på å klikke. Ingen sex, ingen nærhet, ingen kroppskontakt overhodet.

Anonymous poster hash: af8dc...d1c

Skrevet

Psykiske vansker hos han. Ble mer tydelig etter hvert, og begynte å gå ut over ungene :(

Anonymous poster hash: ba070...a29

Skrevet

Fordi han var negativt innstilt til alt! Og ekstremt hissig, begynte å gå utover barna etter hvert...

Anonymous poster hash: c2a09...8aa
Skrevet

Han var utro med og importerte en jentunge fra Russland.

De siste 5 årene etter dette skjedde har faktisk vært de beste.

Han var en skikkelig looser når det gjaldt økonomi også.

Heldigvis noen andre som sliter med dette nå :danse:

Anonymous poster hash: f7498...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...