Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Og sitter dere mye i skyggen? Vil på stranden, men i bikini?! Magen min er kjempestor og er redd det blir for varmt for mini../ hva gjør dere? Anonymous poster hash: 02ece...ea8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 bikini, sitter i skyggen for det meste da jeg er ekstremt varm. soler anskje beina eller ansiktet, skal sole hele kroppen. har jeg en hvis tskjorte el lign over magen, eller noe som kan lage skygge over magen. i syden hadde jeg shorts og tskjorte, eller kjole. singlet. omslagskjole. lette plagg. Anonymous poster hash: 392ae...009
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Jeg har på meg bikini. Var på stranda i dag med solseng. Lå tilsammen 2timer i sola og har fått beskjed av lege og jordmor at så lenge jeg syns det er komfortabelt så går det bra. Passet på å drikke nok og eventuelt vasse i vannet (var for kaldt til å bade i dag) for å kjøle meg ned. Anonymous poster hash: 2a3bc...129
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Jeg har på meg bikini. Var på stranda i dag med solseng. Lå tilsammen 2timer i sola og har fått beskjed av lege og jordmor at så lenge jeg syns det er komfortabelt så går det bra. Passet på å drikke nok og eventuelt vasse i vannet (var for kaldt til å bade i dag) for å kjøle meg ned. Anonymous poster hash: 2a3bc...129 Dekket du magen i sola? Jeg hadde også bikini på i dag... Jeg la en T-skjorte på magen, men vet ikke om det var vits Anonymous poster hash: 02ece...ea8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Jeg solte meg aldri som gravid. Var ikke verdt det. Ville ikke at babyen skulle bli for varm eller på noen annen måte påvirket av solen. Det er bare ni mnd. det er snakk om. Anonymous poster hash: c1732...18c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Jeg solte meg aldri som gravid. Var ikke verdt det. Ville ikke at babyen skulle bli for varm eller på noen annen måte påvirket av solen. Det er bare ni mnd. det er snakk om. Anonymous poster hash: c1732...18c Satt du aldri på terassen Osv i solen heller? Er jo nesten ikke til å unngå på sommeren? 😳 Anonymous poster hash: 02ece...ea8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Satt du aldri på terassen Osv i solen heller? Er jo nesten ikke til å unngå på sommeren? Anonymous poster hash: 02ece...ea8 Nei, jeg gjorde faktisk ikke det. Jeg var selvfølgelig i solen, når jeg gikk til og fra jobben osv., men solte meg aldri. Jeg liker ikke å sole meg til vanlig heller, da, men jeg liker svært godt å gå turer i skog og mark. Ble litt mindre av det mens jeg var gravid, da. Jeg tenker at det er helt fint å være ute og i bevegelse, eller spise på terrassen, mens det er sol, men ikke å sole seg, og da spesielt ikke med magen bar. Anonymous poster hash: c1732...18c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Dekket du magen i sola? Jeg hadde også bikini på i dag... Jeg la en T-skjorte på magen, men vet ikke om det var vits Anonymous poster hash: 02ece...ea8 Nei jeg dekket ikke magen i sola, jeg syns bare det blir varmere. Så lenge jeg kjenner mini er aktiv vet jeg at han koser seg og så lenge jeg ikke syns det er ubehagelig og ikke ligger mange timer i strekk går det fint. Tok en tur og vasset i vannet som sagt etter en time og tok kaldt vann over magen. Anonymous poster hash: 2a3bc...129
LME1001 Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 Huden din får lett pigmentflekker i sola. Pigmentbarten min satt i flere år 😩😩😩😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå