Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Hvor vanlig er det at mannen nekter/ mister lysten på sex når kvinnen er gravid? Har termin i slutten av august og her er det TØRKE. har kanskje hatt sex 5 ganger siden i januar, fordi HAN ikke vil. Jeg blir sur og føler meg avvist, men kan jo ikke voldtatt ham heller da. Tviler på at det blir særlig bedre etter at ungen er født, for da er det nattevåk, amming og melkesprengte/ lekke pupper som sikkert virker avskrekkende, samt at det slett ikke er sikkert at MIN lyst er på topp da... ser for meg et langt ÅR uten noe som heldst og tanken får meg ikke akkurat i bedre humør! Hmmmm. Han er fin på alle andre måter, så skal egentlig ikke klage. Men er dette VANLIG og NÅR bruker det å gå over??? Anonymous poster hash: 777a8...5e4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Vi stoppet 1 mnd før fødsel da mannen ikke følte det var 'riktig' lengere. Hadde sex før de første 6 ukene etter fødselen. Tok det rolig de første gangene slik at jeg fikk kjenne om det gikk bra. Anonymous poster hash: cb53a...dff
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Helt velkjent scenario. Her stopp fra jeg var 3 uker frem til uke 13, deretter kun veldig sjeldent til ca uke 18. Vært tørke etter det igjen. Han er ikke komfortabel med det og er redd for å skade babyen. Kan ikke voldta mannnen min heller Termin i oktober. Får bare innse at de ikke liker selve scenarioet. Anonymous poster hash: c5a62...c3e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Har ikke hatt sex siden desember jeg uke 40 nå... Nå har jeg ikke tatt noe initiativ heller, vet han syntes det er rart når jeg er gravid og lysten har ikke vært der for meg heller... Anonymous poster hash: 9caa5...6d0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Ja han presterte å si at han ikke levende kunne forestille seg at en normal mann kunne ha sex uten skrupler med ei gravid kone. Hjelp. Måtte spørre en kollega og han sa han hadde svære problemer men kjerringa var gravid. Han så for seg at ungen skulle komme ut med blåmerke i panna pga sex.... jeg blir rett og slett sur, og det hjelper i hvertfall ikke. Anonymous poster hash: 777a8...5e4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Hadde masse sex samme dag som mini kom ut . Masse hard sex, prøvde å få igang fødselen. Det hjalp Anonymous poster hash: 1e6b0...632
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Heldiggris!!! ser ikke ut som det blir noe på meg på laaange tider! Anonymous poster hash: 777a8...5e4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Vet at noen menn er slik, men de fleste forstår at de selvfølgelig ikke skader ungen. Vi hadde sex til ca. 2 uker før de ble født. Anonymous poster hash: e05a0...2ad
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 Det er mange menn som rett og slett sliter med å ha sex mens dama går gravid, noen pga redsel for å skade ungen, og noen fordi de føler det er en 3part med i akten, og da babyen, ikke en sexy ekstra dame.. Som regel hjelper det å ta en samtale med jordmoren, hvor han er med, og får høre at det er sikkert og trygt, samt kan få innspill på stillinger hvor gravidmagen ikke "er i veien" eller synes, så han kan distansere seg fra svangerskapet mens dere har sex.. Samboeren her var litt av begge deler, redd for å skade ungen, og litt "spader" av å komme nær magen, spesielt etter ungen i magen startet å bevege på seg så det kjentes på utsiden.. Vi hadde en fin samtale med jordmor, hvor hun forklarte hvor beskyttet ungen er, at sæd ikke kan komme inn til ungen osv osv, samtidig ga hun råd på dette med stillinger som var bedre alternativ om han hadde problemer i forhold til gravidmagen, det hjalp på, etter 20 uker med totalt tørke, var det endelig mulig å få han med, tok tid å få i gang sexlivet igjen, det startet med sex 1-2 ganger på 3 uker, så økte det, fordi han klarte å distansere seg fra svangerskapet mens vi hadde sex, og jeg hjalp han ved å veilede hendene hans når han holdt på å holde på magen.. Når termin nærmet seg med første ungen, så hadde vi sex så godt som daglig Mens med nr to, så hadde vi sex 2-3 ganger i uka gjennom hele svangerskapet, foruten en uke hvor jeg hadde blødninger (hadde ny samtale med jordmor da, ang at det var trygt, men for å ikke trigge kroppen min på noe vis, så var det smart med en ukes opphold) Anonymous poster hash: e4c86...c18
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 Ja han vet jo alt dette, men det sitter mellom ørene og tydeligvis mellom beina også... Anonymous poster hash: 777a8...5e4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #11 Skrevet 5. juni 2016 Typisk menn. Overvurderer utstyret sitt i såpass grad at de tror de skader ungen 😂 Anonymous poster hash: 89c7e...c5e
the amazing spidermamma Skrevet 5. juni 2016 #12 Skrevet 5. juni 2016 Jeg synes ikke det er så rart. Når man etterhvert begynner å tenke på at det er en tredje person med, kan det være vanskelig å glemme det. Jeg tror ikke det handlet så mye om å skade ungen, men heller tanken på at det er en liten baby rett innafor der som liksom får med seg alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå