Gå til innhold

Jeg får ikke sendt meldekort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det skulle jobbes på nav sidene nå i helgen. Jeg får fylt inn meldekortet, men når jeg trykker på bekreft og send blir siden hvit og det skjer ingenting 😒 Noen andre som opplever dette?

Anonymous poster hash: 5bdac...201

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjedde det samme her. er vel bare å vente å se, pengene kommer når dem kommer. og dem kommer nok i løpet av morgen dagen uansett skal du se. så ingen krise. slapp av.

Anonymous poster hash: 0256c...781
Skrevet

Pengene kommer vel ikke så lenge meldekortet ikke blir levert... Så snill tror jeg ikke nav er 😂

Anonymous poster hash: 5bdac...201

Skrevet

skjedde det samme her. er vel bare å vente å se, pengene kommer når dem kommer. og dem kommer nok i løpet av morgen dagen uansett skal du se. så ingen krise. slapp av.

Sender du ikke meldekost får du ikke penger.

Hi ring til NAV i morgen.

Anonymous poster hash: e2ea4...9a3

Skrevet

Skjer det samme her. Når jeg trykker på bekreft blir siden hvit. Når jeg går tilbake til "send meldekort" står kortet som usendt..

Anonymous poster hash: 6144e...4af
Skrevet

Hei dere, skjermen min går også i hvitt! Blir småstressa av dette! Må bare fortsette å prøve helt til i kveld. Hvis det ikke skulle gå gjennom skal jeg kontakte nav i mårra men da vil jo utbetalingen sikkert bli forsinket med flere dager??? Er helt blakk !!

Skrevet

Det samme skjer her og. Skulle gjerne hatt de pengene i morgen ja. Håper det ordner seg i løpet av dagen. Vi får holde hverandre oppdatert om det løser seg!

Anonymous poster hash: 41344...4e9
Skrevet

Jeg får heller ikke sendt, og avhengig av penger i mrg...

Skrevet

Sender du ikke meldekost får du ikke penger.

Hi ring til NAV i morgen.

Anonymous poster hash: e2ea4...9a3

nei jeg vet det, er ikke helt korka, men går ann å prøve senere i dag. ikke bli helt hysterisk for at man ikke får sendt det før kl 11 liksom. stod at vedlikeholdet skulle avsluttes kl 0700, men prøv igjen senere i dag. ikke blir helt gal fordi det ikke virker. 

Skrevet

Hei dere, skjermen min går også i hvitt! Blir småstressa av dette! Må bare fortsette å prøve helt til i kveld. Hvis det ikke skulle gå gjennom skal jeg kontakte nav i mårra men da vil jo utbetalingen sikkert bli forsinket med flere dager??? Er helt blakk !!

blir ikke forsinket i flere dager, enten får du det i morgen kveld eller tirsdag. flere dager har jeg aldri opplevd. folk er jo helt hysterisk. om en har regninger på vent. så ring nå for søren å utsett dem.

Skrevet

Jeg får heller ikke sendt. Prøver til kvelden igjen

Anonymous poster hash: 6bfbf...477

Skrevet

Hvorfor venter dere til siste dagen med å sende

Anonymous poster hash: 43f07...718
Skrevet

På grunn av vedlikehold var det ikke mulig å sende før kl 07.00 i dag.

Men det funker ikke å sende nå, har prøvd siden 07.00 i dag...

Anonymous poster hash: fd6c0...1e2

Skrevet

nav har hatt vedlikehold på nettsiden, så fra fredag 0700 til i dag, søndag 0700, har nettsiden for meldekort vært nede ;) DERFOR.

Skrevet

nav har hatt vedlikehold på nettsiden, så fra fredag 0700 til i dag, søndag 0700, har nettsiden for meldekort vært nede ;) DERFOR.

Kunne dere ikke sendt det før da? Det ligger jo på nettsiden ganske lenge, jeg kunne sende mitt forrige uke, med siste frist i dag. Men jeg sendte mitt på fredag uten problem, nettsiden var ikke nede da.

Skrevet

Jeg får ikke sendt før på lørdag når det skal sendes, ellers hadde jeg jo gjort det tidligere!

Skrevet

Kunne dere ikke sendt det før da? Det ligger jo på nettsiden ganske lenge, jeg kunne sende mitt forrige uke, med siste frist i dag. Men jeg sendte mitt på fredag uten problem, nettsiden var ikke nede da.

Nei da skulle du liksom ha sendt forrige helg. For alle så åpnes det for å sende meldekort annenhver lørdag og alle har ikke samme lørdag. Meg så ble det åpnet for å sende meldekort i går og til og med den 13. står det. Så jeg kunne ikke sendt meldekort tidligere i uka. Og jeg antar at ca alle de andre som skriver her at de vil sende hadde åpning for å sende meldekort i går. Du har igjen åpning neste helg.

BTW jeg har nettopp fått sendt inn meldekortet mitt! :)

Anonymous poster hash: e4ccb...41b

Skrevet

Det er ikke siste dagen min, er dag nr to for meg og fristen min er den 13. Men jeg sender normalt på lørdagen el søndagen så jeg får pengene på mandagen. Venter jo selvfølgelig ikke til siste dagen.

Skrevet

Jeg får heller ikke sendt, og avhengig av penger i mrg...

hvorfor gjør du deg så blakk ? når du har barn ?

Anonymous poster hash: 1eda2...805

Skrevet

Når jeg skal sende står det "det skjedde en feil ved henting av saker", noen andre som får det?

Bruker dere PC eller nettbrett/mobil?

Skrevet

hvorfor gjør du deg så blakk ? når du har barn ?

Anonymous poster hash: 1eda2...805

Unødvendig kommentar! De fleste som lever på nav får veldig lite kr i forhold til yrkesaktive, så det er lett å bli blakk når man lever på nav selv om man er forsiktig. Og nei vi velger ikke å leve på nav. Jeg f.eks har en kronisk sykdom som jeg ikke har valgt å få.

Skrevet

Nei da skulle du liksom ha sendt forrige helg. For alle så åpnes det for å sende meldekort annenhver lørdag og alle har ikke samme lørdag. Meg så ble det åpnet for å sende meldekort i går og til og med den 13. står det. Så jeg kunne ikke sendt meldekort tidligere i uka. Og jeg antar at ca alle de andre som skriver her at de vil sende hadde åpning for å sende meldekort i går. Du har igjen åpning neste helg.

BTW jeg har nettopp fått sendt inn meldekortet mitt! :)

Aha, oppklarende.

Skrevet

hvorfor gjør du deg så blakk ? når du har barn ? Anonymous poster hash: 1eda2...805

Barna mine er hos sin far, klarer meg nok til tirsdag/onsdag,- men skulle gjerne ha bestilt en reise som er på tilbud med frist i mrg

Skrevet

Noen andre som har fått sendt?

Går fortsatt ikke å sende hos meg....

Skrevet

NAV.no skrev at så lenge du får sendt før klokka 21 ikveld så skal alt være i orden. Så langt får vi alle hvite skjermer - men gi det noen timer til, hvis ikke så ringer vi alle sammen på likt imårra og overloader linjene deres  :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...