Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Jeg har kjøpt meg french manicure starter kit. Er litt usikker på om jeg har gjort et bomkjøp. ..Er det noen som har erfaring med dette? Tenkte å få penere negler,men tenker nå at det hadde vært like greit med bare vanlig manikyr neglelakk... Anonymous poster hash: fae29...bf4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Arg!! I tillegg ser jeg nå at det er 30% avslag i nettbutikk, mens jeg kjøpte settet til full pris i butikken!!😡😠 Anonymous poster hash: fae29...bf4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Ingen som har erfaring med french manicure starter kit? 😐 Anonymous poster hash: fae29...bf4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Altså; det finnes hundrevis av disse kit'ene, så vanskelig å vite hvilket du mener... Du får bare prøve det da. Koster jo ikke all verden for et sånt sett, så er vel ingen krise at det nå finnes på tilbud? Anonymous poster hash: cfcc4...551
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Hehe. Neida. Jeg lurte bare på om noen hadde erfaring med dette settet. Kanskje også noen tips. Betalte forøvrig ca 700, ser det er på tilbud til ca 500 nå, så syntes det var litt kjipt, men ikke verdens undergang... Anonymous poster hash: fae29...bf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå