Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #1 Skrevet 5. juni 2016 Aner ikke hva problemet er. Har prøvd det meste. Han er 5 mnd og har helt siden fødselen vært "krevende". Men da han var nyfødt fungerte det å bysse han. Da han ble litt gamlere fungerte puppen. Nå fungerer ingen av delene! Det eneste som fungerer er å synge. Ja, faktisk. Jeg må synge og underholde han HELE TIDEN når han er våken! Tror jeg blir gal snart. Han sover også veldig lite på dagtid. Men sover fint på natta. (Ca 20-08) Da våkner han bare for pupp og pupper i søvne. Jeg er så sliten. Føler han aldri blir fornøyd. 😧 Anonymous poster hash: d7858...4cc
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #2 Skrevet 5. juni 2016 Ei sånn har vi og. Det går vel over en gang og da skal vi liksom savne det. Jeg har mine tvil... men søt er hun 😉 hold ut og nyt natta- den har ikke vi. God sympati -klem Anonymous poster hash: 4b982...83e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #3 Skrevet 5. juni 2016 Sånn er vår på 3 mnd også, holder på å bli sprø. Vil bare sove på kroppen min. Helgene, når storesøster i treårstrassen også er hjemme, er grusomme! Anonymous poster hash: 39ac2...94a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #4 Skrevet 5. juni 2016 Sånn er vår på 3 mnd også, holder på å bli sprø. Vil bare sove på kroppen min. Helgene, når storesøster i treårstrassen også er hjemme, er grusomme! Anonymous poster hash: 39ac2...94a Der sies at barn ikke har trassalder, det er noe foreldre har funnet på når de ikke klarer å håndtere barna Anonymous poster hash: 68517...048
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Huff, jeg har termin om 5,5 uker. Har en gutt på 8 år. Gud som jeg gruer meg til den evige bæringen, byssingen, sutringen igjen... Gleder meg til mye, men babytiden er ekstremt slitsom Anonymous poster hash: 0a47f...163
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #6 Skrevet 5. juni 2016 Der sies at barn ikke har trassalder, det er noe foreldre har funnet på når de ikke klarer å håndtere barna Anonymous poster hash: 68517...048 Det sies at når folk ikke kan komme med konstruktiv tilbakemeldinger vokser det kremost på knærne deres.. Anonymous poster hash: 6ebd1...350
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 Huff, jeg har termin om 5,5 uker. Har en gutt på 8 år. Gud som jeg gruer meg til den evige bæringen, byssingen, sutringen igjen... Gleder meg til mye, men babytiden er ekstremt slitsom Anonymous poster hash: 0a47f...163 Ikke alle babyer som er så krevende da. Min er ganske low maintenance. Men han står opp kl 5 hver dag 😊 Anonymous poster hash: 076a2...7d5
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Temperament er en miks av arv og miljø. Med andre ord har du nok fått en krevende baby, men du kan også hjelpe ham. Hvis du underholder ham hvert bidige sekund av hver bidige dag vil han ikke lære seg å leke for seg selv ved siden av deg, for eksempel. Du vil ikke kunne legge ham på lekematten og ta ut av oppvaskmaskinen. Det går ikke an å ha det slik du har det nå i lengden. Så lenge han sutrer, og ikke gråter, så har han ikke vondt av å ligge litt for seg selv når han et 5 mnd. gammel. Du kan sitte ved siden til å begynne med, snakke rolig til ham innimellom, men leke med noen av lekene hans for deg selv. Etter hvert lese et blad, svare på en melding. Klart han vil sutre, han er jo blitt vant til 100 % oppmerksomhet, dilling og dalling fra din side. Har du snakket med helsesøster om dette? Vi fikk beskjed at babyer skal kunne ligge alene og utforske en leke. Med alene mener jeg ikke at du skal gå fra ham, men være i nærheten. Jeg tar ut av oppvaskmaskinen, henger opp tøy, ringer mamma osv. mens babyen leker og pludrer for seg selv. Anonymous poster hash: 47a05...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå