Gå til innhold

Hvordan snu en negativ person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har gått helt i kjelleren, han ser svart på alt.

Det er helt umulig å snakke med han, han ser bare seg selv og alle de STORE problemene han har (som ikke er større en andres problemer)

Jeg er på nippet til å gi opp her.

I går kveld spurte han om jeg var bipolar. Hvorfor? Jo fordi jeg var så glad på morgenen og utover dagen, gjorde så mye hyggelig for han, og på slutten av dagen var jeg sur. Jeg prøvde virkelig alle triks i boken, gjorde mye fint for han, prøvde å overse negativiteten hans, smilte, overså mer, men da kvelden kom og han fortsatt syntes livet var kjipt, vanskelig, satt bare å snakket om seg selv, ja da fikk jeg nok, og sa fra... da kom det tørt fra soffan "jeg tror du må være bipolar" oh my for en vripeis! Og oh my så lei jeg er av det!

Noen med gode råd her før jeg pakker bagen hans?

Anonymous poster hash: 2003c...e9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må innse at du ikke kan snu han - det må han gjøre selv. Det eneste du kan gjøre, etter min mening, er å sette krav om at han oppsøker hjelp.

Anonymous poster hash: fb388...c35

Skrevet

Du må innse at du ikke kan snu han - det må han gjøre selv. Det eneste du kan gjøre, etter min mening, er å sette krav om at han oppsøker hjelp.

Anonymous poster hash: fb388...c35

Jeg har prøvd, men dette vil han ikke. Så jeg ser nå egentlig for meg at dette er slutten. Det har holdt på i månedsvis nå :(

Anonymous poster hash: 2003c...e9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...