Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Jeg er ingen camping menneske. Jeg har aldrig vert på campingferie. Jeg pleier reise 1 eler 2 eller 3 uker i hellas, eller spania. Mens jeg venter på den charterferien vi skal på i juli, til kreta, så drømmer jeg om danmark..... Har lyst å ta med mannen og barnet på 8 til danmark. Neste år. Men kjører vi bil, eller tar vidanskebåt og leier bil der? Hvor bor man.....jegver vant til å bestille noen uker på hotell i spania lissom..... Anonymous poster hash: c6aa6...3cf
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Dere kan ta ferje over med egen bil, da kan dere kjøre rundt i Danmark. Jeg anbefaler å besøke Århus, flott by med latinerkvarter og masse restauranter og butikker. Dere kan leie et feriehus eller ta in på hotell. Det er korte avstander i Danmark så om dere bor sentralt på Jylland har dere mange muligheter. Anonymous poster hash: 8577b...5ba
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Du som lissom bare reiser på chartertur til Hellas lissom, bør vel kanskje bare holde deg borte fra andre plasser enn det. Kan være du faktisk må Google litt selv også.. Anonymous poster hash: cea4b...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå