Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Barnet har gått i barnehagen 5 år og skal begynne på skolen. Om 2 uker er barnehagen historie. Setter pris på noen av de voksne (enormt) men ikke alle. Bør jo gi noe til alle eller ingen. Vet noen kjøper gave til avdelingen. Feks utkledningsutstyr el lign. Hva synes dere? Om jeg skal kjøpe noe blir det gavekort med oppfordring om å kjøpe en fin vin Anonymous poster hash: 60f14...b3c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Jeg har ikke klart å velge ut bare noe. Er noen ekstra som jobber i bhg på avd nå og de får gave på lik linje med de andre inkl styrer. Selv om de ikke ha vært der like lenge som enklelte, er de flinke til å ta vare på barnet mitt. Har strikket pannebånd til de som jobber der Anonymous poster hash: b86bf...289
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Her får de penger til å gå ut å spise pizza med førskolebarna på avdelingen. De er 6 barn. Så er det nok penger til at de får kjøpe is til alle på avd. De som er med å spise er de som har vært sammen med førskolebarna. Resten av de ansatte får også en stor kurv med diverse ting oppi. Som de kan ha på pauserommet. Alle de som slutter har tegnet en tegning til den ene som har fulgt de på førskoletrening i bhg. Veldig skjønt☺️ Anonymous poster hash: 8c6f9...21c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #5 Skrevet 5. juni 2016 Jeg kjøper en blomst og en pakke god sjokolade til alle i barnehageN. Det er to voksene som har betydd utrolig mye for ungen min. Til de kjøper vi en personlig gave som vi drar med utenom arbeidstid. Anonymous poster hash: f07a1...767
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #6 Skrevet 6. juni 2016 Du trenger jo kanskje ikke å gi det samme til alle de voksne, men alle bør få en liten gave Anonymous poster hash: 5072e...35b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2016 #7 Skrevet 6. juni 2016 Bør man gi dem gave? Er dette en uskreven regel? Nå har ikke jeg barnehagebarn enda, men er det vanlig? Anonymous poster hash: 57cda...695
februarprins2013 Skrevet 6. juni 2016 #8 Skrevet 6. juni 2016 hva med en kurv med god mat og drikke og litt godis de voksene kan kose seg med i pausen ?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå