Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 De er 4 og 7 og holder det gående til 22/2230 hver kveld nå. Det ender uten unntak med at jeg blir rasende sint og ungene lei seg.. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til jeg! Hvordan gjør dere det? Anonymous poster hash: 7d960...3ed
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Skal fortelle når jeg finner det ut. Bestakk fireåringen med potetgull nå for 5 minutter siden. Anonymous poster hash: 64480...3a1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Det er litt sånn her og dessverre. De er varme og slitne, og de blir jo jo ikke mindre slittne av å holde på sånn.. Anonymous poster hash: c7316...bcf
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Hvorfor er de ikke i seng ? Legger mine som er i samme alder kl 19.00. Samme tid hverdag og helg. Unger fungerer best med faste leggetid.. Anonymous poster hash: 54864...346
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Her var 3 og 9 åringen i seng kl 22. Heldigvis ikke så nøye, de sover godt uansett. Det at ungene fjaser på kvelden var bare et problem til den eldste ble så stor at hun "aldri la seg". Så nå er alle 3 lenge oppe, spesielt i helgene! Nå er det jo sol og sommer, varmt på romma...skjønner godt det er vanskelig da :/
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 Hvorfor er de ikke i seng ? Legger mine som er i samme alder kl 19.00. Samme tid hverdag og helg. Unger fungerer best med faste leggetid.. Anonymous poster hash: 54864...346 Jeg legger dem jeg.. men de flyr ut og inn, skaper seg, griner, maser og krangler.. Anonymous poster hash: 7d960...3ed
februarprins2013 Skrevet 5. juni 2016 #7 Skrevet 5. juni 2016 husk at det er veldig varmt,så kanskje ikke så rart de ikke sovner, min sovner kl 20 og sover hele natta,men han er 3 år og ligger bare i bleia, kanskje ta av noe klær hvis de har for mye på seg
TinaK 1990 Skrevet 5. juni 2016 #8 Skrevet 5. juni 2016 Fascinerende at du vet hva som funker best for ALLE barn. Jeg er steil på leggetider...men jammen er sommeren kort og når det er så fine kvelder er det masse lek i hagen og gata. Virker som alle her får lov å kose seg når det er så fine sommerkvelder og mange barn er ute. At du furter over at ikke andre følger dine rutiner... ja
TinaK 1990 Skrevet 5. juni 2016 #9 Skrevet 5. juni 2016 Fascinerende at du vet hva som funker best for ALLE barn. Jeg er steil på leggetider...men jammen er sommeren kort og når det er så fine kvelder er det masse lek i hagen og gata. Virker som alle her får lov å kose seg når det er så fine sommerkvelder og mange barn er ute. At du furter over at ikke andre følger dine rutiner... ja Dette er svaret til deg som mener alle skal legge seg likt kl 19
Mamma_til_2 Skrevet 5. juni 2016 #10 Skrevet 5. juni 2016 Huff nei jeg vet ikke annet enn prøv og ikke bli sint det lager ikke en god avslutning på dagen, prøv heller og la barna ta en kjølig dusj ca 19.30 samtidig som du har luftet godt ut på rommet slik at det er kjølig og legge seg,. pusse tenner og i seng kl 20.00 ca, gjør de leggerutinene du pleier og så er det natta. Min minste kommer alltid ut ca 2 til 3 ganger men eneste hun kan gjøre uten og bli fulgt direkte tilbake er og tisse. Hun blir vanskelig og legge om hun blir overtrøtt. Forstår det et lett og bli irritert men prøv og puste med magen og telle til 10☺
Mamma_til_2 Skrevet 5. juni 2016 #11 Skrevet 5. juni 2016 Jeg legger dem jeg.. men de flyr ut og inn, skaper seg, griner, maser og krangler.. Anonymous poster hash: 7d960...3ed Så ikke dette svaret jeg men det er lov og bli bestemt uten og bli sint, si nå er det nok tull, følg barna i seng og vis dem hvem som er sjef, men ikke glem og si ett hyggelig natta vennen min ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå