Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 At folk går på nav og får automatisk hjelp med husleie og strøm? Altså at nab betaler fult? Anonymous poster hash: 1613a...b56
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Det regner jeg med at du vet det ikke er. Om du tror det så bør du kanskje sette deg mer inn i regelverket. Anonymous poster hash: 2062a...348
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Nei selvfølgelig ikke Anonymous poster hash: d67f2...46b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Nei. Det er det ikke. Har hjulpet mang en bruker i møte med NAV og opplever det ikke som så enkelt som du skisserer. Anonymous poster hash: 6c618...a13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå