Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 2 voksne på høsten.. Billig å spise, drikke seg småfulle for en billig penge, og muligens litt shopping og severdigheter? Gjerne et pluss med et fantastisk hotell for en relativt billig penge Var i Polen i fjor rett før jul, ønsker tips for i år Anonymous poster hash: bc78e...36d
Kakao1234 Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Min storby-favoritt er definitivt New York. I Europa er favoritten Roma. 😃
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Budapest! Anonymous poster hash: df72d...489
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Hvis det er et poeng at det skal være billig, vil jeg ikke anbefale Roma. Hva med Riga eller Tallinn? Billig, kort flytur og passe store for en helg. Ljubljana er veldig fin, men jeg er usikker på om det går direktefly. Anonymous poster hash: 99dbb...229
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 Hvis det er et poeng at det skal være billig, vil jeg ikke anbefale Roma. Hva med Riga eller Tallinn? Billig, kort flytur og passe store for en helg. Ljubljana er veldig fin, men jeg er usikker på om det går direktefly. Anonymous poster hash: 99dbb...229 Riga eller Tallin, gode tips Takk! "Sånne" type byer jeg tenker mer på.. Målet er vel at turen skal være fin, for en grei penge. Tipper NY, London osv er mer pengesluk.. Anonymous poster hash: bc78e...36d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #8 Skrevet 4. juni 2016 Det er riktignok langt fra en storby, men hva med Reykjavik? Selv om det er lite, har man faktisk alt der. Massevis av koselige puber og noen utesteder. Ikke det største utvalget av restauranter synes jeg, men man får absolutt tak i mat, og noe av det jeg synes er finest når det gjelder maten der er alle disse småstedene. Blant annet en liten nudle-restaurant med helt magiske nudelsupper som man får med seg i en kopp. Det er kanskje ikke så annerledes i forhold til andre byer, men det føles annerledes. Bra-annerledes. Shopping er det også, men kommer gjerne litt an på hva du ønsker å handle. Reykjavik er jo kjent for design, så med mindre man vil i disse aller mest kjente merkebutikkene reiser man ikke til Island, men om man vil handle fine ting (både klær og annet) som ikke finnes i hver eneste hovedstad, så er Island perfekt. Severdigheter er det såklart også. Og jeg synes det er mye kulere å se geysirer enn en og annen gammel menneskeskapt bygning. Vet ikke om du har vært på Island engang, men anbefaler det på det varmeste. Vi bodde i en av mange utleieleiligheter som overhode ikke er noe luksushotell, men som nordmenn blir det som en hyttetur. Å leie bil er genialt (de har strengt tatt bare én vei som går rundt øya, så det er lett å finne frem). Det er så mye å se! Og hvis man tenker romantikk (eller bare venner går også altså) er jo den Blå Lagune perfekt. Kult å bade der, samtidig som de har et veldig bra spa-opplegg. Dagens Island-reklame der altså (Kort reisevei, forresten. Og kun en svipptur unna Grønland om du vil på Hvalsafari eller bare dra en plass ingen egentlig reiser til) Anonymous poster hash: a31ea...fc7
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 Praha! Kjæresten og jeg er ikke typene til å besøke samme byen flere ganger, vi vil gjerne rekke å se "alt", men i år drar vi tilbake til Praha En helt fantastisk by, masse gateliv, tett på alt du kunne tenke deg av severdigheter (gåavstand til det meste om du bestiller hotell i Praha 1). Billig er det også. Google "cost of living Prague", så får du opp hva ting koster Veldig romantisk sted å være <3 Anonymous poster hash: 092f3...2f7
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #10 Skrevet 4. juni 2016 Kjøbenhavn, elsker Danmark. Kort vei og masse kule butikker. Anonymous poster hash: 0981f...bbc
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #12 Skrevet 5. juni 2016 Berlin! Anonymous poster hash: e39b6...b1a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #13 Skrevet 5. juni 2016 Paris,London,Roma og Barcelona Typisk billige byer, ja. Anonymous poster hash: 99dbb...229
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #14 Skrevet 5. juni 2016 Praha!! Anonymous poster hash: ce27b...b93
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #15 Skrevet 5. juni 2016 Barcelona uten tvil. Har vært i mange storbyer i Europa, men ingen er som Barcelona. London, Paris, Berlin, Roma er ok. Budapest er en av de kjedeligste byene jeg har vært i. Anonymous poster hash: 32f3c...bf5
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. juni 2016 #16 Skrevet 5. juni 2016 Ut fra kriteriene dine blir det Praha Ellers er London en vinner alltid. Så Wien var foreslått, men der er det styggdyrt.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #17 Skrevet 5. juni 2016 Jeg er veldig glad i Berlin, København og Dublin Anonymous poster hash: e458b...110
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2016 #18 Skrevet 5. juni 2016 Ikke riga!!! Sure folk!!😰😱 Anonymous poster hash: 7e25a...499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå