Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Haha, herregud. Gikk amok på tastaturet Overskriften skulle være er du en salt- ellee sukkerperson? Hva craver du oftest av mat og godteri fra disse to gruppene?  Anonymous poster hash: 3fb74...a57
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Har hele livet trengt mye salt. Men var vel også mer eller mindre sukkeravhengig i mange, mange år. La om kosten og har lite behov for sukker, liker ikke følelsen jeg får i kroppen av for raske blodsukkerstigninger og påfølgende blodsukkerfall, så koster meg ikke noe å unngå sukker. Godt om jeg får det servert hos andre, men unngår det ellers.  Men salt må jeg ha! Anonymous poster hash: 6b73b...ad3
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Salt, elsker chips kunne spist de hver dag men prøver å begrense meg litt 😉  Anonymous poster hash: 0b02c...5be
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 Jeg var en skikkelig sukkerperson helt til jeg sluttet å røyke. Etter det er jeg blitt mer saltperson, føler meg av og til helt utsultet på salt Anonymous poster hash: 4f82e...025
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 Sukker. MÃ¥ ha sukker. Sukk. Â Anonymous poster hash: 05645...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå