Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 For det første er de ekstremt ømme, brystvorten har blitt så mørk, ringen rundt også, og den har blitt stor. Kommer flytende væske ut av brystvortene også. Ser ikk bra ut. Brystvortene post ringen rundt pleier å være rosa, nå er de møøøørkebrune. Jeg kjenner de ikke igjen Anonymous poster hash: 5cd5a...c7c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Er du gravid er det normalt, hvis ikke tar du kontakt med legen på mandag. Anonymous poster hash: b8085...b29
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Er litt over 34 uker på vei, gravid, så er normalt, , men de ser ikke bra ut. De ser ikke ut som mine lengre, brystvortene og ringene er så mørke. Føles ut som jeg bærer en fremmed kvinnes bryster og det liker jeg ikke. Dessuten er de ømme Anonymous poster hash: 5cd5a...c7c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Er litt over 34 uker på vei, gravid, så er normalt, , men de ser ikke bra ut. De ser ikke ut som mine lengre, brystvortene og ringene er så mørke. Føles ut som jeg bærer en fremmed kvinnes bryster og det liker jeg ikke. Dessuten er de ømme Anonymous poster hash: 5cd5a...c7c Trøst deg med at det er forbigående? Anonymous poster hash: 20a94...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå