Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 jeg tisser blod! trodde først det var TR, men det er fra urinrøret... friskt blod, en god del på papiret:-/ er litt øm når jeg tisser og heiv meg på en uvi kur med Selexid idag da.. noen fler som har hatt det sånn? Hvis jeg blør enda imorgen reiser jeg ned på legevakten tror jeg... google skremmer jo vettet av folk! er dette normalt?? har blødd før under uvi, men det er bare en gang tidligere, og ikke så mye som nå... Anonymous poster hash: 7ba2c...b95
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Men hvem ordinerte selexid? Man skal aldri starte på antibiotika uten å snakke med legen først, så regner med du har levert urinprøve? Det er mange som blør ved uvi, absolutt ikke uvanlig! Dersom det bare er rødlig urin og ikke friskt blod som kommer, så er det ingen fare. Det skal veldig lite blod til for å lage farge, det er nok med bare en dråpe. Det kan også ta flere dager før denne misfargingen av urinen forsvinner, selv om du går på selexid, så du kan nesten regne med at det forstatt er rød urin i morgen også. Anonymous poster hash: 84458...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå