Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Hadde dere gjort det? Om alt er i orden og babyen er frisk selvfølgelig. Anonymous poster hash: 2e3d0...8e7
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Ja det hadde jeg gjort hvis alt var ok med babyen og meg. Reiste på ferie med yngste da hun var 8 uker og det gikk supert.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Hadde ikke tenkt at det ikke skulle gått fint Anonymous poster hash: 83bd3...dd1
TPK Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Ja, hvis formen er fin! Har en mnd gammel baby seøv nå, og kunne fint dratt på ferie. Men etter førstemann var født hadde det ikke vært aktuelt, jeg var skikkelig slapp av jern- og vitaminmangel, sov ikke, hadde bekkenløsning, osv. Så hvis du ikke har født enda vet jeg ikke om jeg hadde tatt sjansen på å bestille tur...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Ja, hvis formen er fin! Har en mnd gammel baby seøv nå, og kunne fint dratt på ferie. Men etter førstemann var født hadde det ikke vært aktuelt, jeg var skikkelig slapp av jern- og vitaminmangel, sov ikke, hadde bekkenløsning, osv. Så hvis du ikke har født enda vet jeg ikke om jeg hadde tatt sjansen på å bestille tur... Nei det er nettopp det, jeg har ikke født enda. Men har vært i veldig fin form etter de to andre, og alt har vært veldig ukomplisert.. Skal man få plass så må vi nesten bestille snart, også får vi heller avbestille om det skjører seg helt... Anonymous poster hash: 2e3d0...8e7
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 ja, mye bedre enn folk som drar babyen til varmere strøk Anonymous poster hash: 2c999...786
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 Ikke for puppe tråden -men hva gjør du ift ID for baby? Må man ha pass? (Temmelig knapp tid for å rekke det...) Har lest at det er nok med kopi av fødselsattest men den får man ikke så raskt heller.. Vurderer selv en tur til Danmark med en på ca 2 mnd. Anonymous poster hash: 104ce...b0e
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #8 Skrevet 4. juni 2016 Hehe... Kuppe mente jeg... Anonymous poster hash: 104ce...b0e
TPK Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 Jeg fikk fødselsattest etter tre uker. Var da rask å registrere navnet så snart jeg fikk melding fra Altinn.
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. juni 2016 #10 Skrevet 4. juni 2016 Vi rakk å få pass i god tid før vi reiste med vesla på 8 uker. Vi reiste forresten til varmere strøk også, hva er galt med det så lenge man passer på at babyen har det bra? Min storkoste seg, var blid og smilte nesten hele ferien. Temperaturen var omtrent den samme i Kroatia som her hjemme den sommeren, bare at det var ikke så lummert og klamt der som det var her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå