Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Hadde laparoskopi for snart to uker siden, tok stingene for noen dager siden da de var plagsomme og det var sydd veldig stramt.. Anonymous poster hash: dd7a5...0af
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Er det varmt, lukter? Har du feber? Det ser ikke betent ut. Ikke spesielt rødt eller hovent. Jeg ville forsøkt å stripse det og følge med på det. Anonymous poster hash: 17c9e...3e5
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Det ser litt mistenkelig ut. Jeg synes det ser ut som om den delen lengst til venstre har åpnet seg for mye etter at de tok stingene, og de gangene jeg har sett det har det som regel vært en infeksjon der. Jeg ville renset det godt og satt på pustene plaster og så fått lege til å sjekke det! Anonymous poster hash: 328ec...4e3
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Takk for svar, det lukter ingenting, kommer heller ikke værk. Det lengst til venstre er mest skorpe (tror jeg), og var helt likt da stingene var i Det er litt ømt, men det var verre da stingene var i. Ser jo at de har satt stingene nesten en cm fra selve såret Ser det an litt jeg da, har plaster på hele tiden, for det er ubehagelig med ting som gnisser inntil. Hi Anonymous poster hash: dd7a5...0af
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Syns det er betydelig mer rødt rundt såret på venstre side enn høyre. Ville nok tatt en legetur for sikkerhets skyld. Infeksjon er ikke noe å trakte etter... Anonymous poster hash: 0896f...495
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå