Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Jeg har egentlig vært deprimert under hele graviditeten. Jeg har hatt depresjoner før,men ikke hatt det på 10 år. Ble kronisk syk etter det,men bare vært mild deprimert i noen få perioder pga dette.dette barnet er sååå ønsket.barn nr 2. Så det er ikke det. Jeg føler meg så alene. At ingen bryr seg.at jeg er helt mislykka.strekker ihvertfall ikke til.jeg er stor som et fjell,trekker meg unna. Jeg har sagt det til mannen min.tydelig.jeg er deppa.griner.men ingen trøst.ikke en kos en gang.selvom jeg sier: hallo.jeg åpner meg og gråter!jeg er lei meg. Er jeg ikke verdt å bli trøstet? Hvis han hadde grått forran meg,så hadde jeg jo søren meg trøstet han . nå føler jeg meg enda mere dum og alene.tankene går nesten til selvskading.men jeg klarer å stoppe det.selvom jeg gjerne vil få ut aggresjon og smerte ved å skade meg selv. Jeg har en datter.jeg er på et bedre sted i livet,men jeg klarer ikke å komme meg opp på hesten igjen ! Sukk  Anonymous poster hash: f086c...60c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Hoff, stakkars deg. Har hatt det slik selv. Be legen om cipralex, det kan du ta når du er gravid og vil forebygge fødselsdepresjoner. Ikke verdt å ha det slik du har det nå!  Anonymous poster hash: 0f6c8...d01
TPK Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Snakk med lege og jordmor! Du trenger ikke ha det sånn! Og for barnets del er det best å få tatt tak i depresjonen før fødselen.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Kjære deg, snakk med jordmor eller legen din! Du kan få hjelp for svangerskapsdepresjonen din, du trenger ikke gå slik alene!  Når du har snakket med jordmor så ser du om du kan avtale en ny time til jordmor hvor du tar med mannen din slik at han kan få klar beskjed om at han må stille litt mer opp for deg nå som du er gravid med hans barn.  Bestem deg her og nå, på mandag morgen tar du kontakt med jordmor og så bestiller du også en time til legen din!  Klem <3 Anonymous poster hash: c1cb5...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå