Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Jeg vil ha en lignende farge som Noora i Skam. Håret mitt er ca. like langt, litt kortere. Er blond fra før. Anonymous poster hash: c3da3...198
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Jeg er mørk blond i utgangspunktet og betaler ca 1800 kr for bleking av ettervekst + klipp når jeg er hos frisøren, uten kuring eller noe sånt. Tror blekejobben ligger på ca 1200. Oslo. Anonymous poster hash: cf3be...1f0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Jeg er mørk blond i utgangspunktet og betaler ca 1800 kr for bleking av ettervekst + klipp når jeg er hos frisøren, uten kuring eller noe sånt. Tror blekejobben ligger på ca 1200. Oslo. Anonymous poster hash: cf3be...1f0 Tusen takk for svar. Hvor ofte går du? Hvilken salong er det? Anonymous poster hash: c3da3...198
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Tusen takk for svar. Hvor ofte går du? Hvilken salong er det? Anonymous poster hash: c3da3...198 Jeg burde gått minst hver 8. uke, helst hver 6., men det går fort 3 mnd mellom hver gang. (Er student ) Bytter på litt, men har vært fornøyd med Nikita i kjelleren på Oslo City, Saxen (hvis jeg husker riktig) på Røa Senter og Mitch på Grorud Senter. Anonymous poster hash: cf3be...1f0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Jeg burde gått minst hver 8. uke, helst hver 6., men det går fort 3 mnd mellom hver gang. (Er student ) Bytter på litt, men har vært fornøyd med Nikita i kjelleren på Oslo City, Saxen (hvis jeg husker riktig) på Røa Senter og Mitch på Grorud Senter. Anonymous poster hash: cf3be...1f0 Det blir nok til at jeg ikke går så ofte som jeg burde selv, til tross for at jeg ikke lenger er student. Takk for tips om salonger! Anonymous poster hash: c3da3...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå