Gå til innhold

Hva koster det å helbleke håret sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en lignende farge som Noora i Skam. Håret mitt er ca. like langt, litt kortere. Er blond fra før.

Anonymous poster hash: c3da3...198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mørk blond i utgangspunktet og betaler ca 1800 kr for bleking av ettervekst + klipp når jeg er hos frisøren, uten kuring eller noe sånt. Tror blekejobben ligger på ca 1200. Oslo.

Anonymous poster hash: cf3be...1f0

Skrevet

Jeg er mørk blond i utgangspunktet og betaler ca 1800 kr for bleking av ettervekst + klipp når jeg er hos frisøren, uten kuring eller noe sånt. Tror blekejobben ligger på ca 1200. Oslo.

Tusen takk for svar. Hvor ofte går du? Hvilken salong er det?

Skrevet

Tusen takk for svar. Hvor ofte går du? Hvilken salong er det?

Jeg burde gått minst hver 8. uke, helst hver 6., men det går fort 3 mnd mellom hver gang. (Er student :P ) Bytter på litt, men har vært fornøyd med Nikita i kjelleren på Oslo City, Saxen (hvis jeg husker riktig) på Røa Senter og Mitch på Grorud Senter.

Skrevet

Jeg burde gått minst hver 8. uke, helst hver 6., men det går fort 3 mnd mellom hver gang. (Er student :P ) Bytter på litt, men har vært fornøyd med Nikita i kjelleren på Oslo City, Saxen (hvis jeg husker riktig) på Røa Senter og Mitch på Grorud Senter.

Det blir nok til at jeg ikke går så ofte som jeg burde selv, til tross for at jeg ikke lenger er student. ;) Takk for tips om salonger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...