Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 Planer om tur til stranden ned ungene, men plutselig ble jeg usikker på hva jenta mi på 6 skal ha på? Er det innafor med bare bikinibukse? Eller bør det være topp til? Eller badedrakt? Jeg heller mest mot bare bikinibukse, men hva sier dere? Anonymous poster hash: 02937...334
Myliten Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Planer om tur til stranden ned ungene, men plutselig ble jeg usikker på hva jenta mi på 6 skal ha på? Er det innafor med bare bikinibukse? Eller bør det være topp til? Eller badedrakt? Jeg heller mest mot bare bikinibukse, men hva sier dere? Anonymous poster hash: 02937...334 Min pleier å bade i badedrakt, men i går fant jeg bare en bikini, uten topp, så da badet hun i det. Helt innafor
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Hun har en Hello Kitty bikini, noen ganger har hun på både over- og underdelen, andre ganger gidder hun ikke ta på overdelen. Lar henne styre det selv. Overdelen bruker hun fordi hun synes den er fin, ikke fordi hun har pupper 😀 Anonymous poster hash: 12820...034
Nullstress;) Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Badedrakt, bikini eller truse. Så lenge rumpa er dekket, bekymrer jeg meg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå