Gå til innhold

Hvordan ville du kledd deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup, og vil selvfølgelig pynte meg. Det må være feminint, men heller ikke for "damete" hvis dere skjønner. Er ung og passe slank, veldig lav da. Det eneste er at all hud må dekkes til :( Det er det kjipe. Pga hudsykdom.

Trenger hjelp!!

Anonymous poster hash: 89fb4...46d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt all hud må dekkes? Da blir det burka...

Maxikjole med blazer/bolero/cardigan? Skjerf i halsen? Finnes vel få kjoler med høy hals og lange ermer.

Anonymous poster hash: 86fed...5aa

Skrevet

Så galt som burka trengs ikke 😂 armer, ben og føtter, de skal ikke synes.

Skrevet

Jeg har veldig store armer som jeg er flau over, så jeg pleier å bruke kjole og ha en pen bolero eller sjal over

Anonymous poster hash: b163a...db2

Skrevet

Lurt! Siden jeg ikke kan vise legger eller føtter i fine sko har jeg tenkt litt på maxikjole, men så er jeg jo så lav og føler ikke jeg helt passer det da.

Skrevet

Det må vel bli maxikjole eller tykk strømpebukse da. Kan du evt sy opp en kjole hvis den er for lang? Er det det at huden ikke tåler sol, eller vil du skjule arr o.l? Kan det funke med selvbruning eller sminke på føttene og underarmene? Da står du jo litt friere.

Anonymous poster hash: 86fed...5aa

Skrevet

Det er psoriasis som skal skjules. Det KAN sminkes, men jeg føler ikke jeg får dekket det godt nok. Iallfall ikke de gangene jeg har prøvd. En forferdelig sykdom det der!

Tusen hjertelig takk for alle forslag ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...