Gå til innhold

Enkelte mennesker har for lite å tenke på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en av de største byene her i landet og handler fast på en matbutikk ikke langt fra der jeg bor. Kjenner de fleste av de som jobber der og slår gjerne av en prat om de ønsler det og har tid. Det er spesiellt en unggutt på ca 22 år som jeg prater mye med. Han lekte en del med eldste sønnen min når de var små. Kjekk, hyggelig gutt som har mange interessante syn på ting. Han er også ekstremt serviceorientert på jobb og yter mer enn det lille ekstra for kundene.n

Står han i kassa så prater vi alltid mens han slår inn varene.

Her en dagen forteller han meg at en dame som hadde sagt hun kjendte mitt yngste barn på skolen hadde spurt han om han var sønnen min. Når han svarte at han ikke var det så hadde hun konkludert med at vi hadde et forhold. Trodde rett og slett jeg skulle daue av ren skjær forbauselse. Mannen min begynte å le.

Så fra nå av ble jeg og denne gutten enige om at jeg skulle kalle han "gullet mitt" hver gang vi treffes i butikken.

Hvordan et det mulig å komme frem til at vi har et forhold bare ut fra at vi skravler mens han jobber? Det er ikke til hinder for andre kunder heller, og mannen min er jo også tilstede de fleste gangene jeg handler der. Kjenner jeg blir oppgitt.

Anonymous poster hash: ea528...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja enkelte har god fantasi!!

Anonymous poster hash: 1d9a9...d4e

Skrevet

Slike folk må man bare le av!

Hun er sikkert bare misunnelig fordi hun tror du har sjanse på ham ;)

Anonymous poster hash: 61eff...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...