Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 .. hvor ville dere ikke dratt på ferie i sommer? Anonymous poster hash: af48c...5ee
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Anonymous poster hash: 1ff0c...b13
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Om du er redd for terror, unngå i alle fall Israel og muslimske land. Om du er veldig redd kan du unngå storbyferier generelt Anonymous poster hash: 0cec3...3a0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Er man ekstremt redd så drar man ikke på ferie. 😉 Anonymous poster hash: c9040...fa8
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Ta turen til Scotland eller Island To land som ikke får masse oppmerksomhet, og derfor er langt mindre utsatt for terror Anonymous poster hash: 13e6f...715
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 Finnmark er utrolig vakkert på sommeren! Man kan slå opp telt hvor som helst og bade i elver! Anonymous poster hash: 130bc...994
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 Ekstremt redd, altså angstanfall? Da ville jeg holdt meg unna fly, kanskje tatt en bilferie til et sted i Norge/Danmark og leid et feirehus eller noe Anonymous poster hash: d41cb...446
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #8 Skrevet 4. juni 2016 Det er mye større sjanse for å bli drept i trafikken, så jeg ville unngått å kjøre med bil. Anonymous poster hash: d2925...d2b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 For å være litt seriøs: Vurderer man terror i forbindelse med det å dra på ferie i europa, så ville jeg gjort noe med min forståelse av tall. Sett deg ned og se på tallene for antall innbyggere i Europa, og sammenlign det med antall terrorofre. Prøv å forstå hvor vanvittig stor forskjellen er på de tallene. Terror er ikke noe du overgodet trenger å tenke på, vurdere, eller blande inn i noen av dine planer i hele tatt. Du kan godt tenke på det som noe som ikke eksisterer, så smått og lite er det. Anonymous poster hash: 130bc...994
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #10 Skrevet 4. juni 2016 Ikke lett å tenke bort angsten da. Har man sterk angst så er jo det værre enn det man faktisk er redd for. Sjansne for å havne i et terrorangrep er forsvinnende liten, men sjansen for å få et angstanfall fordi man er redd terror er veldig stor om man skal ta et fly og føler angst, angst, angst. Mye større sjanse for å havne i en bilulykke enn å havne i et terrorangrep, men mye større sjanse for å få et angstanfall når man skal ta fly eller når man er et sted man har angst for at terror skal skje. Så sånn sett er biltur mye tryggere for de med sterk angst for terror. Anonymous poster hash: d41cb...446
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #11 Skrevet 4. juni 2016 Ikke lett å tenke bort angsten da. Har man sterk angst så er jo det værre enn det man faktisk er redd for. Sjansne for å havne i et terrorangrep er forsvinnende liten, men sjansen for å få et angstanfall fordi man er redd terror er veldig stor om man skal ta et fly og føler angst, angst, angst. Mye større sjanse for å havne i en bilulykke enn å havne i et terrorangrep, men mye større sjanse for å få et angstanfall når man skal ta fly eller når man er et sted man har angst for at terror skal skje. Så sånn sett er biltur mye tryggere for de med sterk angst for terror. Anonymous poster hash: d41cb...446 Absolutt, den irrasjonelle angsten kan være der, men om det foreligger noen reel risiko og snakke om, er ikke vits å lure noe på. Det gjør det ikke. Anonymous poster hash: 130bc...994
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #12 Skrevet 4. juni 2016 Holder meg unna Raqqa og Mosul Anonymous poster hash: 3bffd...f08
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #13 Skrevet 4. juni 2016 Holder meg unna Raqqa og Mosul Anonymous poster hash: 3bffd...f08 Blir visst fryktelig varmt der midt på sommeren. Dyrt å dra dit og. Anonymous poster hash: 130bc...994
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #14 Skrevet 4. juni 2016 Blir visst fryktelig varmt der midt på sommeren. Dyrt å dra dit og. Anonymous poster hash: 130bc...994 Tvilsomme ruter for å komme seg dit også har jeg skjønt Anonymous poster hash: 3bffd...f08
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #15 Skrevet 4. juni 2016 Drar ingensteder, sant at det er lite sannsynlig å bli rammet av terror i Europa, men på møtepunkter som flyplasser er sannsynligheten større. Pluss det er ekstremt forurensende å fly, folk burde generelt reise mindre. Derfor kjører jeg el-bil,resirkulerer og blir hjemme i ferien. Anonymous poster hash: 37c3b...b43
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #16 Skrevet 4. juni 2016 Drar ingensteder, sant at det er lite sannsynlig å bli rammet av terror i Europa, men på møtepunkter som flyplasser er sannsynligheten større. Pluss det er ekstremt forurensende å fly, folk burde generelt reise mindre. Derfor kjører jeg el-bil,resirkulerer og blir hjemme i ferien. Anonymous poster hash: 37c3b...b43 Lager såpe selv og syr/strikker klær til deg, barna og mannen 😴 Anonymous poster hash: c5441...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå