Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #1 Skrevet 4. juni 2016 De var tom for vanlig, og med innkommende forkjølelse så måtte jeg ha. Kjøpte en som både åpner tett nese, og hindrer rennende nese. Men jeg har prøvd å spise et par ganger nå etter at jeg begynte med den, og tunga er helt tørr. Maten blir tørr i munnen, og jeg må drikke vann for å klare å svelge. Utrolig ekkelt. Flere som har opplevd det? Anonymous poster hash: 19cbb...6bf
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Ikke bruk den da? Aldri prøvd Anonymous poster hash: 9fc7d...569
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Ikke bruk den da? Aldri prøvd Anonymous poster hash: 9fc7d...569 Må kjøpe ny i dag. Men måtte ha i natt og dag tidlig for å få puste. Anonymous poster hash: 19cbb...6bf
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 De var tom for vanlig, og med innkommende forkjølelse så måtte jeg ha. Kjøpte en som både åpner tett nese, og hindrer rennende nese. Men jeg har prøvd å spise et par ganger nå etter at jeg begynte med den, og tunga er helt tørr. Maten blir tørr i munnen, og jeg må drikke vann for å klare å svelge. Utrolig ekkelt. Flere som har opplevd det? Anonymous poster hash: 19cbb...6bf Det er en helt vanlig bivirkning. Apotekets ansatte skal opplyse om dette Anonymous poster hash: 86591...55a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Det er en helt vanlig bivirkning. Apotekets ansatte skal opplyse om dette Anonymous poster hash: 86591...55a Dette var på Narvesen på flyplassen, så de er jo unnskyldt. Anonymous poster hash: 19cbb...6bf
Mamma_til_2 Skrevet 4. juni 2016 #6 Skrevet 4. juni 2016 Jeg måtte bruke den I ett par dager funket ikke nevneverdig annet enn at alt ble tørt og ekkelt, så på 3 dagen måtte jeg nyse skikkelig og ut kom en stor hard stenaktitg klump med snørr (sorry for detaljene) det var vondt og det skyltes sprayen!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 Må kjøpe ny i dag. Men måtte ha i natt og dag tidlig for å få puste. Anonymous poster hash: 19cbb...6bf Man må ikke ha nesespray for å puste når man er forkjøla. Pust med munnen. Puss nesa. Selv om jeg er potte tett i nesa, klarer jeg meg helt fint uten nesespray. Anonymous poster hash: e715c...87d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #8 Skrevet 4. juni 2016 Man må ikke ha nesespray for å puste når man er forkjøla. Pust med munnen. Puss nesa. Selv om jeg er potte tett i nesa, klarer jeg meg helt fint uten nesespray. Anonymous poster hash: e715c...87d Jeg klarer det ikke. Føles som jeg blir kvalt, og får ikke sove. Pluss dotter i hodet mår vi flyr. Hi Anonymous poster hash: 19cbb...6bf
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 Om du får bivirkninger sv en medisin som ikke er livsnødvendig så får du nesten vurdere hva som er værst for deg: å ikke bruke den eller bivirkningene. Om det å bare kunne puste gjennom munnen er værre enn tørr tunge, så forsetter du med sprayen, hvis ikke kutter du den ut og evt prøver en annen spray når du får tak i det. Anonymous poster hash: 9fc7d...569
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #10 Skrevet 4. juni 2016 Jeg måtte bruke den I ett par dager funket ikke nevneverdig annet enn at alt ble tørt og ekkelt, så på 3 dagen måtte jeg nyse skikkelig og ut kom en stor hard stenaktitg klump med snørr (sorry for detaljene) det var vondt og det skyltes sprayen! Jepp, signerer denne! Har brukt den et par ganger, og det samme skjedde begge gangene 😁 Anonymous poster hash: 7da34...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå