Gå til innhold

Jeg har så små pupper! Ville dere operert? *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt flaut å legge ut bilde av puppen, men men :P

De har blitt så vanvittig små! De har aldri vært store, men etter vektnedgang på nesten 20 kilo er det ingenting igjen! Om jeg ligger på magen fyller de ikke ut håndflaten engang :( Ville dere forstørret dem, eller bare godtatt bitte små pupper? De henger heldigvis ikke, det er de for små til (prøvde å se i morges om det gikk an for meg å få hengepupper) 😛

Anonymous poster hash: 684fd...090

post-42-81399_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv først å kjøpe gode passformede BHer, har det slik som deg, gikk ned 35 kg, og brystene ble jo så godt som ikke eksisterende, men med rett BH, så er de pene nok som de er, hadde jeg ikke syntes det, hadde jeg nok lagt meg under kniven.

Anonymous poster hash: 9da99...f23
Skrevet

De har blitt så vanvittig små! De har aldri vært store, men etter vektnedgang på nesten 20 kilo er det ingenting igjen! Om jeg ligger på magen fyller de ikke ut håndflaten engang :( Ville dere forstørret dem, eller bare godtatt bitte små pupper? De henger heldigvis ikke, det er de for små til (prøvde å se i morges om det gikk an for meg å få hengepupper) 😛

Aldri verden!

Små pupper er nett og fint, synes dine var kjempefine jeg.

Anonymous poster hash: 45128...715

Skrevet

Fin pupp og trenger absolutt ingen operasjon!

Om du trenger å fylle ut en kjole el har de jo så mange fine bher med padding.

Til hverdags må det jo være himmelsk å slippe å drasse på tunge pupper.

Jeg stemmer nei for operasjon 😊

Anonymous poster hash: aa37e...d7e

Skrevet

Sukk, er i samme tenkeboksen selv! Har faktisk mindre enn deg også, så her vurderer jeg det veldig sterkt... Noen med noen gode tips?

Anonymous poster hash: 1a5c5...2e8

Skrevet

Vel - de er litt større enn mine, for å si det sånn...

Jeg ville aldri operert.

Har selv slitt litt med komplekser oppigjennom oppveksten, men har samtidig aldri hatt noen negative opplevelser knyttet til små pupper - mannen elsker dem og det har vel mye å si.

Innerst inne skulle jeg helt klart ønske at jeg hadde normale pupper - men jeg ville aldri gått for et inngrep og all risikoen det innebærer.

Lær deg å bære de med stolthet😜

Anonymous poster hash: 394f9...e0e

Skrevet

Du har kjempefine pupper. Om det er pga størrelsen kan du kjøpe bh/bikini med innlegg kanskje?

Du må selvfølgelig gjøre det som føles riktig for deg, men de puppene syntes jeg var perfekte :)

Anonymous poster hash: 1e63a...ace

Skrevet

Fin pupp, og ikke minst fantastisk vektnedgang! Nyt sommeren i din "nye" kropp, og ikke tenk mer på operasjoner.

Skrevet

Nei kjøp heller ett par gode bh'r med litt padding i, gå på Change, det lille under, triumph etc der de har kompetanse da får du en som sitter riktig og som passer.

Skrevet

Jeg har også små pupper, var selv i tenkeboksen. Kom frem til at det er for dumt å legge seg under kniven bare for skjønnheten. Mine er fine som de er, og med rett bh så ser de slettes ikke så gale ut. Det positive er at jeg slipper vond rygg, og har heller ingen hengepupper etter svangerskap og amming.

Anonymous poster hash: 6e19d...3af

Skrevet (endret)

Og jeg har dd til e i cupstr det er ett rent H.... rett før mensen, de er tunge og vonde, Vær glad i de du har😄

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Det er jo leit å måtte operere, det koster mye, det gjør vondt, du risikerer komplikasjoner og et dårlig resultat og de må byttes ut/tas ut etter et visst antall år, bytter du ut med nye er risikoen enda større for komplikasjoner.

Jeg hadde bryster som deg, ville ikke ha sex med noen, hadde nok mer issues enn bare små bryster da. La inn små proteser da jeg var 20. Nå er jeg 30, ammet 2 barn og brystene ser fortsatt bra ut. Går du for operasjon så vil jeg anbefale deg å ikke legge inn for mye. Kirurgen "min" ville legge inn mer hos meg, jeg sa nei. Og det er jeg glad for i dag. Brystene er myke og fine, og de har en naturlig fasong. Ingen ser at jeg har silikon. Men mulig jeg har vært heldig.

Hør på flere erfaringer. Dra evnt til konsultasjon, still masse spm og vurder lenge om du skal gå for det.

Anonymous poster hash: 273a4...2a8
Skrevet

Hadde operert. Har gjort det og det er det beste jeg noensinne har gjort. Null komplikasjoner, minimalt med smerter og mye bedre selvfølelse. Klær sitter bedre.

Anonymous poster hash: d9c62...98b

Skrevet

Herremin du har jo verdens søteste pupp. Dropp tanken om operasjon !

Skrevet

Du har ingen grunn til å operere Pga puppene utseende, for den er fin i stør og fasong. Om du ikke føler du fyller ut kjoler, topper osv, kan du ha innlegg i bh. Om du vil føle deg bedre med silikon så tar du det, men det er kun i ditt hode at puppene dine ikke er fine som de er. Men det viktigste er at du er fornøyd, så du må nesten vurdere det selv om du vil ta silikon eller ei

Anonymous poster hash: ccd1b...f31

Skrevet

Jepp, hadde operert. Og har gjort det.

Følte meg som en 14 år ganmel gutt med de jeg hadde (eller ikke hadde).

En av de beste investeringene jeg har gjort!

Anonymous poster hash: 7c0ca...4d8

Skrevet

De henger heldigvis ikke, det er de for små til (prøvde å se i morges om det gikk an for meg å få hengepupper) 😛

Det trodde jeg også, men nå som jeg er midt i 40-åra er det tydelig at det er fullt mulig med små hengepupper...

Skrevet

Ville aldri operert. Det gir fare for komplikasjoner, det blir vanskeligere å oppdage eventuelle tumorer og forstadier til kreft, spesielt den typen som gir mikrokalk ettersom silikonet er røntgentett og kan skjule kalken. Den typen ser man ikke så godt på ultralyd heller. Og selv der kan det være vanskelig.

Legger du inn silikon bør du derfor i det minste legge den bak muskelen for at brystvevet skal bli lettere tilgjengelig for mammografi i fremtiden.

Strålebehandling er også mer komplisert med silikon. Uten at jeg kan for mye om det, men kjenner en som jobber med det i Oslo og hun sier at de må legge på noe over brystet og at pasientene blir veldig såre i huden og kan få hudskader.

Anonymous poster hash: a82dc...27c

Skrevet

Mine går litt opp og ned etter vekten min. Jeg liker ikke å ha store pupper, føler meg større enn jeg er.

Samboeren min sier at han ikke hadde likt at jeg tok silikon. Han vil heller ha små hengepupper (mine, dine henger ikke) enn falske pupper :)

Anonymous poster hash: 1e63a...ace

Skrevet

Vel. Jeg bruker 65G og jeg hadde dødd for å ha din pupp😂 (helst to av sorten da🙈) For en luksus å slippe heng, slippe styr med spesialbutikker, bare kunne slenge på seg "hvs som helst" uten at det ser vulgært ut osv.

Skjønner tankene dine, men vær så snill å ikke operer! Du har kjempefine pupper selv om det er små, jeg lover det at du heller vil ha det enn "våte ullsokker" som jeg har 😂

Anonymous poster hash: 00ce3...b42

Skrevet

Nei! Din pupp var jo fin og ungpikeaktig. Behold den slik!

Jeg har silikon men hadde aldri tatt det om mine var så fine som dine.

Mine var stygge, tomme sekker.

Anonymous poster hash: 78f02...403

Skrevet

Jeg hadde gjort det om det var mitt valg.

Skrevet

Lene?

Anonymous poster hash: 5bf2c...ba5

Skrevet

Lene?

Anonymous poster hash: 5bf2c...ba5

Nei, mitt navn er ikke Lene :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...