anonomous Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Kan dere beskrive hvordan dere har det? Både i hverdagen og i sosiale sammenhenger.. Hvordan er sinnsstemningen og hvilke symptomer har dere?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #2 Skrevet 4. juni 2016 Jeg er tiltaksløs. Våkner om morgenen og har vondt i magen fordi det å gå igjennom dagen virker så alt for mye. Vil bare sove videre og være alene. Jeg har en generell følelse av å ikke være god nok. Jeg er energiløs og slapp. Jeg er trist. Gråter lett. Anonymous poster hash: eb9c3...c26
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #3 Skrevet 4. juni 2016 Jeg har hatt, og har delvis små tilbakeslag. Det første jeg merket (som egentlig ikke var merkbart for meg, men som jeg ser er en sammenheng når jeg ser tilbakek) var at jeg ble mer trøtt og sliten, orket ikke så mye. Så ble jeg mer og mer trist, trist for små ting jeg ikke hadde brydd meg om før. Etter noen uker med dårlig søvn og tristhet begynte jeg å bli mye sur og irritert. Kroppen, det vil si hodet mitt ble fullstendig utslitt og jeg gikk rundt og var sur for alt. Jeg låste meg mer og mer inne, til slutt lå jeg bare i sengen, stod ikke opp for å hverken dusje eller spise, jeg bare lå der. Det var som om verden gikk i svart, og jeg ville ikke være her lengre. Jeg gikk til slutt til legen, og fikk noen å snakke med, jeg var da så tynn og bleik og hang nesten ikke sammen. Anonymous poster hash: 20e92...979
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå