Gjest He1984 Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Flere som er veldig glade for leker uten lyder som man trykkertråkker på når babyen sover?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Nei. Jeg elsker sånne leker. Anonymous poster hash: 0298b...87b
skinnfilla Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 (endret) Jeg tråkket på gummikyllingen til bikkja i går kveld, den piper høyt og lenge😱 Vet ikke hvem av oss som skvatt mest😂 Baby våknet utrolig nok ikke? Endret 3. juni 2016 av skinnfilla
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Haha 😂 basert på overskriften trodde jeg tråden kom til å handle om enten fødsel eller bæsjing 😂 Anonymous poster hash: 1d25a...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå