Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Arthur?. Ut.


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 7f526...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg grøsser av navnet, men så har jeg utelukkende kun kjent og møtt svært lite sjarmerende mennesker med navnet.

Skrevet

Fint!!!

Er navn jeg hadde "glemt". Arthur er kult'

 

Anonymous poster hash: 73c61...6ce

Skrevet

Sønnen til en venninne heter det, han er så sinnsykt søt og sjarmerende! Flott navn :)

 

Anonymous poster hash: fcab4...547

Skrevet

Navnet til farfar.

 

Anonymous poster hash: 00a24...ff7

Skrevet

Vi ville kalle vår baby det, men så var det ikke gutt vi ventet så da ble det ikke det.

Skrevet

Stilig! Tenker på det eventyret med sverdet i steinen :)

 

Anonymous poster hash: 724d6...35d

Skrevet

Fint navn!

 

Anonymous poster hash: a4b5a...882

Skrevet

Liker ikke.

 

Anonymous poster hash: 51c16...88b

Skrevet

Elsker det! Vår yngste skulle egentlig hete Arthur , men en uke før han kom så kom vi over navnet Ailo så da ble det Ailo i steden for.

Skrevet

veldig tøft og stilig :)

Skrevet

Kjempefint



Anonymous poster hash: 85159...8f5
Skrevet

Ikke min smak. Synes det er litt hardt.

 

Anonymous poster hash: 92aa5...956

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...