beef sister Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Jeg grøsser av navnet, men så har jeg utelukkende kun kjent og møtt svært lite sjarmerende mennesker med navnet.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Fint!!! Er navn jeg hadde "glemt". Arthur er kult' Anonymous poster hash: 73c61...6ce
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #4 Skrevet 4. juni 2016 Sønnen til en venninne heter det, han er så sinnsykt søt og sjarmerende! Flott navn Anonymous poster hash: fcab4...547
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #5 Skrevet 4. juni 2016 Navnet til farfar. Anonymous poster hash: 00a24...ff7
Ronaa Skrevet 4. juni 2016 #7 Skrevet 4. juni 2016 Vi ville kalle vår baby det, men så var det ikke gutt vi ventet så da ble det ikke det.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #8 Skrevet 4. juni 2016 Stilig! Tenker på det eventyret med sverdet i steinen Anonymous poster hash: 724d6...35d
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #9 Skrevet 4. juni 2016 Fint navn! Anonymous poster hash: a4b5a...882
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #10 Skrevet 4. juni 2016 Liker ikke. Anonymous poster hash: 51c16...88b
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. juni 2016 #11 Skrevet 4. juni 2016 Elsker det! Vår yngste skulle egentlig hete Arthur , men en uke før han kom så kom vi over navnet Ailo så da ble det Ailo i steden for.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #13 Skrevet 4. juni 2016 Kjempefint Anonymous poster hash: 85159...8f5
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #14 Skrevet 4. juni 2016 Ikke min smak. Synes det er litt hardt. Anonymous poster hash: 92aa5...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå