Gå til innhold

OK til brylupp?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Invitert til brylupp neste mnd, og i og med at jeg ikke kjenner brudeparet (brudgommen er en kompis av mannen) så aner jeg ikke hva jeg skal ha på meg.

Har lett litt på nett og funnet ut at kanskje en jumpsuit passet? Er midten av tjueårene om det har noe å si. Hva synes dere om denne?

Anonymous poster hash: 5e4b2...ff5

Endret av Sommerfuggel
Brudd på opphavsrett
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Invitert til brylupp neste mnd, og i og med at jeg ikke kjenner brudeparet (brudgommen er en kompis av mannen) så aner jeg ikke hva jeg skal ha på meg.

Har lett litt på nett og funnet ut at kanskje en jumpsuit passet? Er midten av tjueårene om det har noe å si. Hva synes dere om denne?

Det heter bryllup

Anonymous poster hash: b2442...3cd

Skrevet

Jeg syns den passer fint, veldig elegant. Bare den ikke er hvit. Var veldig fin om man har kropp til den.

Skrevet

Jeg synes ikke den passer hvis bryllupet er i kirken. Synes egentlig den var for utfordrende for bryllup, full stop. I bryllup skal man kle seg elegant og pent. Synes den var for utringet i ryggen og for "sexy".

Anonymous poster hash: fd603...23d
Skrevet

Det heter bryllup

Spurte ikke om hjelp til rettskriving, men du kunne tydeligvis ikke dy deg.

Skrevet

Det heter bryllup

Skrevet

Tror ikke den passer til bryllup, dessverre. Står det ikke kleskode på invitasjonen? Hva slags bryllup er det? Hvor skal det være? Hvis det er et fancy sted, må bekledningen være deretter. For et hagebryllup kan det være nok med en pen sommerkjole. Er dere invitert til middag på et flott, dyrt sted, så er det naturlig med en fotsid elegant kjole. Er dere kun invitert til kaffe og fest, så er f.eks en cocktailkjole passe.

Anonymous poster hash: 90d38...b84

Skrevet

Tacky.

Anonymous poster hash: 1958a...756
Skrevet

Næh, jeg synes fargen er feil. Det har blitt mer vanlig at brudekjoler ikke er helt kritthvite så du risikerer å stå der i samme farge som bruden...

Anonymous poster hash: ed911...efa

Skrevet

Men du trengte jo hjelp, selv om du ikke spurte.

Anonymous poster hash: b9c67...5af

Skrevet

nei, passer seg ikke i det hele tatt, alt for lys, med tanke på at bruden mest sannsynlig er hvit eller lys kjole.. ikke var den pen, og litt for hverdagslig.

syns man skal velge kjole, som ikke er utfordrende, men elegant som nevnt over, i ett bryllup er det brudeparet som skal være i fokus, så å kle seg dristig og sexy er upassende. samt at man bør tenke litt over farge valg.

var ei i vårt bryllup som kom i hvit, lårkort kjole, når hun bøyde seg frem over så man rett hjem. jeg ble litt pinlig berørt på hennes vegne. 

Anonymous poster hash: d5d64...618
Skrevet

Synes den var kjempefin. Litt usikker på om den passer helt til bryllup, hvertfall om det er veldig formelt. Kan jeg spørre hvordan nettside dette er fra? :)

Skrevet

I mitt bryllup kom to av gjestene i hvit kjole. Riktignok korte, men likevel. En annen hadde så dyp utringning at ingen klarte å ta øynene fra den, verken menn eller kvinner!

Anonymous poster hash: fd603...23d
Skrevet

Takk for innspill, tenkte ikke på fargen, dere har vel rett.

Skal sies at bryllupet er i utlandet, og og her går nesten alle med korte kjoler til under rompa når det er bryllup, noe jeg syns blir litt too much.

Skrevet

Fin, men synes den er for "hvit" til et BRYLLUP 😉

Skrevet

Synes den var kjempefin. Litt usikker på om den passer helt til bryllup, hvertfall om det er veldig formelt. Kan jeg spørre hvordan nettside dette er fra? :)

Butikken heter Hashtag, de har ingen nettside du kan bestille fra - har fbprofil og de er på Instagram. Butikken ligger riktignok i utlandet da, der jeg bor.

Skrevet

Men du trengte jo hjelp, selv om du ikke spurte.

Anonymous poster hash: b9c67...5af

Så "brylupp" var ikke forståelig nok? Spar deg.

Skrevet

Bare husk å ikke bruk hvit /beige i bryllup.. hvis ikke alle skal gå i det da 😅

Anonymous poster hash: 6aa87...6a6

Skrevet

Nix, for lys. Pluss at man bør ha kjole med mindre det er sagt tydelig at det er uformelt.

Anonymous poster hash: 5acb3...8ea

Skrevet

Nei, syntes ikke den passet. Og det har faktisk ikke noe med fargen å gjøre.

Om du skulle ut med venninnene o.l hadde denne vært flott. (På riktig kropp)

Men syntes ikke denne har noe i bryllup å gjøre...

Anonymous poster hash: 8605d...578

Skrevet

Så "brylupp" var ikke forståelig nok? Spar deg.

Takk det til deg i stedet for å sutre over det. Tenk heller at du er heldig som har lært noe nytt i dag :)

Og buksekjolen var kjempefin, men fargen var gal. Men om andre er mer utfordrende enn dette, syns jeg bare du skal kjøre på. Med annen farge, altså :)

Anonymous poster hash: a302d...a7a

Skrevet

Man skal ikke ha hvit eller lys kjole / jumpsuit , fordi det blir for likt brudekjolen 😉

Anonymous poster hash: 6aa87...6a6

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert grunnet brudd på opphavsrett.

Hi, legg heller inn link til nettsiden :)

Og videre avsporinger ang rettskrivning vil bli fjernet.

Sommerfuggel

Moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...