Gå til innhold

Hei søte, flotte damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere? Jeg kjeder meg. Mini sover og mannen er på jobb. Husvask og klesvask er unnagjort.

😎

Anonymous poster hash: f7fa4...92c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør dere? Jeg kjeder meg. Mini sover og mannen er på jobb. Husvask og klesvask er unnagjort.

😎

Anonymous poster hash: f7fa4...92c

Jeg nipper til et glass vin og trykker på mobilen. Husarbeidet tar jeg annen gang, ser helt jævlig ut her, men det plager meg ikke.

Anonymous poster hash: fe00a...998

Skrevet

Ligger på sofaen og glor på TV - det er så varmt at vi orker ikke å finne på noe 😅

Skrevet

Jeg har trekt opp på senga med tv og vifta midt i fleisen.

27 grader ute enda og trenger litt avkjøling og avslapping. Tenker å bli her til i morgen ,for ellers begynner jeg å rydde ut av oppvaskmaskin eller noe annet crazy😂

Skrevet

Mannen er ute så jeg sitter og ser på "Criminal Minds" etter saumfaring av Netflix og Viaplay for underholdning. Ikke det mest spennnende jeg endte opp med :-p Huset ser ikke ut så burde egentlig gjort noe fornuftig, men jeg gidder ikke. Hararbeidshelg så unner meg en kveld på sofaen med godis ;-)

Anonymous poster hash: fee66...5fc

Skrevet

Slapper av med mannen, ser tv mens vi planlegger søndagens barneselskap for fireåringen. Har bakt bursdagskaker før i dag, og morgendagen går nok med til vasking og diverse.

Anonymous poster hash: a5563...f21

Skrevet

Kjeder meg også. Mannen stakk til en kompis og alle barna sover (enn så lenge...)

Skrevet

Ligger i sengen og surfer litt før jeg tar kvelden :) mannen har besøk av noen kompiser, så de sitter i stuen :)

Anonymous poster hash: b16b6...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...