Gå til innhold

Solkrem!! Hysterisk eller noe og ta hensyn til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar hensyn uten å være fanatisk. Kjøper solkremer som er ikke har hormonhermende effekt men smører de med hva som helst hvis jeg låner solkrem eller er på hytta og har glemt vår egen.

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde vært mer "hysterisk" enn jeg var i min ungdom. I dag er jeg 42 år med to barn på 3 og 10 år, og med diagnosen hudkreft. Bruk solkrem! Gjerne høyere enn 20. Jeg bruker 50 på overkroppen nå om dagen, og jeg sitter ikke i sola, men kan jo ikke unngå den hele tiden. Man blir brun selv om man bruker høy faktor, hvis det er det som er målet. Forskjellen er at du beskytter huden din.

Anonymous poster hash: 309b1...d9f
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde vært mer "hysterisk" enn jeg var i min ungdom. I dag er jeg 42 år med to barn på 3 og 10 år, og med diagnosen hudkreft. Bruk solkrem! Gjerne høyere enn 20. Jeg bruker 50 på overkroppen nå om dagen, og jeg sitter ikke i sola, men kan jo ikke unngå den hele tiden. Man blir brun selv om man bruker høy faktor, hvis det er det som er målet. Forskjellen er at du beskytter huden din.

Anonymous poster hash: 309b1...d9f

Du leste ikke det HI lenket til, gjorde du vel? Det handler om skadelige stoffer i solkrem.

Anonymous poster hash: 021d2...f9f

Skrevet

Jeg er nøye med hva slags solkrem jeg velger! Min datter har hatt allergisk reaksjon på noen solkremer, og det er lite gøy med kløende rødt utslett over hele kroppen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...