Gå til innhold

Litt ensom jente som søker nettverk/venner


Brandy707

Anbefalte innlegg

Er ei ung dame i tyveårene som bor i Bodø og søker å utvidde det lille nettverket mitt.

Har prøvd å gå på sosiale samlinger og selv når jeg har vært hyggelig og imøtekommende så har jeg fått lite tilbake.

Vil gjerne bli kjent med en person/personer som kanskje etter hvert kan bli venner.

Hvis det er noen som bor, helst i Bodø, og ønsker å hjelpe meg med hvordan å utvidde nettverket og eller kan tenke seg å bli kjent med meg så vær snill og send meg en melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ei ung dame i tyveårene som bor i Bodø og søker å utvidde det lille nettverket mitt.

Har prøvd å gå på sosiale samlinger og selv når jeg har vært hyggelig og imøtekommende så har jeg fått lite tilbake.

Vil gjerne bli kjent med en person/personer som kanskje etter hvert kan bli venner.

Hvis det er noen som bor, helst i Bodø, og ønsker å hjelpe meg med hvordan å utvidde nettverket og eller kan tenke seg å bli kjent med meg så vær snill og send meg en melding :)

Så dumt du bor i Bodø. Tromsø her :)

 

Anonymous poster hash: 916d5...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt du bor i Bodø. Tromsø her :)

 

Anonymous poster hash: 916d5...4ca

Åja, men hyggelig av dæ og ta tia te å skriv ei melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei! Jeg har akkurat samme problem som deg. Bodd i Oslo 1,5 år å flyttet nettopp til Bodø igjen:) vil gjerne bli kjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

På 3.6.2016 den 20.40, Brandy707 skrev:

Er ei ung dame i tyveårene som bor i Bodø og søker å utvidde det lille nettverket mitt.

Har prøvd å gå på sosiale samlinger og selv når jeg har vært hyggelig og imøtekommende så har jeg fått lite tilbake.

Vil gjerne bli kjent med en person/personer som kanskje etter hvert kan bli venner.

Hvis det er noen som bor, helst i Bodø, og ønsker å hjelpe meg med hvordan å utvidde nettverket og eller kan tenke seg å bli kjent med meg så vær snill og send meg en melding :)

Hei 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...