Gå til innhold

Smører du kunden og katten med solkrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der de har mindre pels? Har lest at mage og øreflipper er veldig utsatte området. Hvilke kremer bruker dere?

Anonymous poster hash: c5997...f1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂 Nei, kunden får slippe tvangssmurning 😂

Skrevet

😂 Nei, kunden får slippe tvangssmurning 😂

Uff, autocorrect ass 💩

Hunden! :P

Skrevet

Uff, autocorrect ass 💩

Hunden! :P

Hehehe, skjønte det altså! 😃 Klarte bare ikke la være. Men over til det du spør om; nei, jeg smører ikke katten. Men hun har VELDIG mye pels og er lite ute.

Skrevet

Smører ikke kattene:) de er ikke så glad i for mye sol heller, ligger ofte under bordet

Anonymous poster hash: 56d47...c88

Skrevet

Smører ørene til min katt og han er helt hvit 💙

Anonymous poster hash: 5c8f9...d59

Skrevet

Burde jeg det altså? Har aldri tenktpå det engang

Anonymous poster hash: 117a4...72f
Skrevet

Nei, smører ikke kattskrellet. Han ligger inne og sover på dagen, han er evolusjonsmessig utstyrt for å være ute i norsk natur skulle han slumpe til å lempe liket ut døra på dagtid.

Anonymous poster hash: 9cbbd...47d

Skrevet

Burde jeg det altså? Har aldri tenktpå det engang

Anonymous poster hash: 117a4...72f

Om de er litt ute i sommer så er det anbefalt å smøre de hårløse partiene ja:)

Skrevet

Hunden min fikk flott i baken, så jeg barberte likeså godt hele stasen... Stakkaren ble solbrent på pungen, så ja, han fikk solkrem der :D (spraykrem altså haha)

Anonymous poster hash: 571bc...8aa

Skrevet

Nei. Jeg har lest en bør gjøre det, men når jeg ser på kattene våre så er det liten vits. Idag har den ene katta forflyttet seg fra skygge til skygge før jeg måtte ta den med en tur i dusjen. Når katten maler i dusjen så er det ett tegn på at det er varmt. De to andre kattene har kranglet om å ligge under varmepumpa i kjelleren som blåser kaldt. Den ene katta gidder ikke å gå ut på do engang, den har tatt i bruk kattedoen som de normalt sett ikke bruker når det ikke er frost ute.

Har ikke inne katter, men ytterst sjeldent de går utenfor tomta igrunn. Den ene katta har vært mye inne i kaninburet omdagen, der er det litt svalt.

Anonymous poster hash: 91d25...9cb

Skrevet

Hunden min fikk flott i baken, så jeg barberte likeså godt hele stasen... Stakkaren ble solbrent på pungen, så ja, han fikk solkrem der :D (spraykrem altså haha)

😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 84ffd...1a1

Skrevet

Jentungen har nakenkatt, så ja, den må smøres om den er ute i sola🙈

Ser ille nok ut fra før, stakkars krek, om ikke den skal bli solbrent og flasse itillegg 😜

Skrevet

hi hi denne hadde blitt hysterisk morsom om man fikk samme autokorrekt som HI.

Anonymous poster hash: a03c7...b85

Skrevet

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Jeg og mannen ler så vi griner her

Anonymous poster hash: 5c8f9...d59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...