mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Nå er det hver dag etter skolen , enten bli med noen hjem eller finne noen unger i gata... De har fått skikkelig utfartstrang... 😊
Nyttårs barn Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Samme. Blir nesten sprø. Vi rekker jo ikke komme hjem nesten før det banker på. Men hyggelig at barna har venner.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Aldri, hun har ingen venner. Anonymous poster hash: 47fd7...ffb
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Stort sett hver dag Anonymous poster hash: 60671...4f0
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Frem til 4kl var det venner inn og ut dørene her hver dag. I 4 kl begynte ungene å trene oftere, da forsvant også endel av fritiden og mindre vennebesøk. Vi bor så nære skolen og eldre barn i hus slik at vi har ikke trengt sfo, så ungene har hatt med venner hjem ofte. Da har foreldrene hentet når de normalt henter på sfo. Vi bor også i en gate med lekende barn, her leke alle med alle uansett alder og kjønn. Om to åringen er det 13åringene på en lek gjør ingen ting, de passer på og når de føler det holder følger de barnet hjem osv. Men det er ingen som sier nei til å leke når noen kommer, det syns jeg er ekstremt koselig. Så om jeg forer hele nabolaget med brødskiv eller frukt gjør det meg ingen ting, for dette er noe jeg syns ungene har veldig godt av. Ikk bare det å kun leke med noen få de mener er bestevenner. Slik hadde jeg det når jeg selv vokste opp og jeg har dratt mye lærdom av det kjenner jeg. Anonymous poster hash: 10666...42e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Så godt som aldri. Har prøvd å legge tilrette på alle mulige måter, men det ser ut som de trives best i eget selskap og med familien hjemme. Har lange skoledager og ofte fritidsaktiviteter, så de ligger ikke ensomme på rommet akkurat. Anonymous poster hash: 5b9aa...439
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #9 Skrevet 3. juni 2016 Frem til 4kl var det venner inn og ut dørene her hver dag. I 4 kl begynte ungene å trene oftere, da forsvant også endel av fritiden og mindre vennebesøk. Vi bor så nære skolen og eldre barn i hus slik at vi har ikke trengt sfo, så ungene har hatt med venner hjem ofte. Da har foreldrene hentet når de normalt henter på sfo. Vi bor også i en gate med lekende barn, her leke alle med alle uansett alder og kjønn. Om to åringen er det 13åringene på en lek gjør ingen ting, de passer på og når de føler det holder følger de barnet hjem osv. Men det er ingen som sier nei til å leke når noen kommer, det syns jeg er ekstremt koselig. Så om jeg forer hele nabolaget med brødskiv eller frukt gjør det meg ingen ting, for dette er noe jeg syns ungene har veldig godt av. Ikk bare det å kun leke med noen få de mener er bestevenner. Slik hadde jeg det når jeg selv vokste opp og jeg har dratt mye lærdom av det kjenner jeg. Anonymous poster hash: 10666...42e Høres skikkelig koselig ut! 😀 Anonymous poster hash: 5adad...b13
Kubbelyset Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 Hver dag. Både ute i området og så flyr de inn og ut av vårt og deres hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå