Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Noen som har prøvd dette og vil si noe om hvordan det var og om det hadde effekt? Anonymous poster hash: 88b02...81a
Kakao1234 Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Jeg kjøpte Belly Bandit da jeg hadde født, men tror jeg kjøpte feil str, for fikk den ikke til å sitte riktig. Ble derfor så jeg ikke brukte den da det ble for klumpete og ha den på.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Tenkte jeg skulle prøve denne gangen. Flott om det hjelper og uansett sikkert godt med støtte rundt midten etter fødsel! Anonymous poster hash: 88b02...81a
TPK Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Jeg kjøpte Belly Bandit da jeg hadde født, men tror jeg kjøpte feil str, for fikk den ikke til å sitte riktig. Ble derfor så jeg ikke brukte den da det ble for klumpete og ha den på. Samme her, den ble sendt i retur. Shape-klær gjør samme nytten tror jeg. Jeg har brukt en del fra Lindex.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Brukte vanlig korsett jeg! Deilig å få strammet inn mageskinnet litt Anonymous poster hash: a5e45...3d9
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Ja tenkte jeg skulle bruke en body jeg brukte etter bukplastikk, samt et slikt kompresjonsbelte jeg også brukte da. Anonymous poster hash: 88b02...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå