Gå til innhold

Operasjon, feber eller bare varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opererte for en og en halv uke siden (forrige tirsdag), fjernet livmor, livmorhals og eggledere, ble en litt større operasjon enn forventet, men har følt meg ganske bra den siste uken :)

Uansett, her er det 30 grader i skyggen nå, altså utrolig varmt. Har følt meg sånn ekkel i kroppen i hele dag og bestemte meg for å ta tempen, den var 38,8 målt rektalt. Men jeg var hos legen for kontroll i går, da var crp under fem, hb var 12,8 (målt fra vanlig blodprøve, 10 i fingeren), bt var ganske lavt 84/49.

Da er det vel lite som tyder på at det er pga operasjonen?

Anonymous poster hash: 95318...0c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som en infeksjon i forbindelse med operasjonen, nei. Kan jo være du brygger på et virus elle at det er varmen. Du har også litt lavt blodtrykk som kan få deg til å føle deg uggen. Både med tanke på blodtrykket og varmen er det viktig at du får i deg nok væske!

Anonymous poster hash: 7cb34...7e5

Skrevet

Høres ikke ut som en infeksjon i forbindelse med operasjonen, nei. Kan jo være du brygger på et virus elle at det er varmen. Du har også litt lavt blodtrykk som kan få deg til å føle deg uggen. Både med tanke på blodtrykket og varmen er det viktig at du får i deg nok væske!

Anonymous poster hash: 7cb34...7e5

Tusen takk for svar :) Var nok bare varmen, ja, for temperaturen er ikke like høy i dag.

Drikker masse og tar det med ro. Er egentlig som sagt i ganske god form, så jeg gjør nok mer enn jeg burde, men har bestemt meg for å være "lat" noen dager nå :P

Hi

Anonymous poster hash: 95318...0c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...