Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Jeg er gravid uke 29. Har ligget til sengs siden uke 7. Kastet opp, svimler og har altså ingen energi. Går jeg til do holder jeg på å besvime av utmattelse. Jeg klarer ikke sitte oppreist om jeg prøver å sitte i stuen. Jeg er nok deprimert etter så lang tid med isolasjon og å bare ligge i en seng. Jeg føler at dette aldri kommer til å gå over... Noen andre som har vært helt energiløse og dårlig i graviditeten? Hvordan var det da ungen ble født? Anonymous poster hash: 588e9...b50
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Hadde som deg, fra uke 8 frem til fødsel, tok meg 2-3 mnd å komme ovenpå igjen, men etter det gikk det fint Energien kom tilbake etter fødsel, fikk jo i meg maten, og svangerskapsplagene forsvant.. Hadde hjelp med avlastning de første mnd, så jeg hadde tid til å komme meg igjen. Følte jo at muskelmassen var svekket etter svangerskapet, så startet med mild styrketrening etter 2 mnd hvile, noe som virkelig gjorde underet for meg.. Var egentlig verre med depresjonene, de tok det ca 7 mnd å arbeide seg gjennom. Anonymous poster hash: 1439b...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå