Gå til innhold

Du som er overvektig men har en normalvektig mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du at folk syns synd på mannen din?

Anonymous poster hash: 627c3...c96
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til.

Jeg tenker at folk lurer på hvorfor han er gift med meg. Men jeg gidder ikke å bry meg så veldig om det, fordi JEG vet hvorfor han er gift med meg. :)

Anonymous poster hash: ce236...b66

Skrevet

Av og til. Tenker det noen ganger selv også.

Han trener vær dag og er veltrent.

Anonymous poster hash: 2f34f...f81
Skrevet

Synd på han???

Han burde takke sin skaper hver dag for at jeg er hans!

Skrevet

Nei, aldri tenkt slik på det gitt.. Aldri hørt noe eller sett noe som tilsier det, men så går jeg ikke å venter på en slik respons heller.

Skrevet

Av og til. Tenker det noen ganger selv også.

Han trener vær dag og er veltrent.

Anonymous poster hash: 2f34f...f81

Oj. Hvordan er det å være sammen med en som er så forskjellig fra deg da?

Anonymous poster hash: 859e4...3da

Skrevet

Men jeg tror andre tenker synd på de menn som er kjekke og veltrente med overvektige eller ikke så pene damer. Men dette gjelder også motsatt vei selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 0d440...220

Skrevet

Min mann er også overvektig men det synes ikke. Dvs du tenker ikke "oi, han var tykk,kraftig" men han har for mye godt fordelt på kroppen. Jeg er syklig overvektig og jeg er feit. Sånn type at jeg tenker "po hun var feit" jeg jar det fordelt ut over kroppen jeg og men dog mye mage. Har allerede begynt livsstilsendring og har gått ned 3 kg på en uke. Så det går endelig veien og jeg har funnet motivasjonen.

At jeg har spurt meg selv om folk tenker det er rart at han er sammen med mitt utseende?!? NNnjjaa.. Av og til kanskje. Jeg har et pent ansikt men feil kropp 😂😂

Skrevet

Jeg er overvektig, men veldig pen. Mannen min er slank, men ikke så kjekk. Så vi passer vel godt sammen da?😉

Anonymous poster hash: 25966...c94

Skrevet

Min mann er treningsnarkoman. Styrketrening vel og merke da. Etter vekten hans å dømme så er han egentlig overvektig, men det er bare muskler.. men så er det meg da. med 25-30 kilo for mye. 

Merkelig sammensatt par. Men det motsatte tiltrekker.. 

Anonymous poster hash: 16c94...2b8
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Og om noen skule tenke det, så er det i så fall deres eget problem.

Anonymous poster hash: 62850...a88

Skrevet

Merkelig innlegg. Hva vil du med det. At man burde skamme seg? Hva hvis mannen min ikke ser like bra ut som meg. Hva skulle jeg gjort med det?

Anonymous poster hash: d35f9...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...