Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Det her er sikkery SÅ dumt, og Jeg regner egentlig med at jeg vet svaret, men vil bare høre her og. Kan man bli smittet av egne tarmbakterier/virus? Anonymous poster hash: 4ccc4...bae
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Hei, ja det kan man faktisk. Er jo ofte det som skjer ved UVI, etc. Bakterier som ikke gjør skade i tarmen, kan gjøre det dersom de kommer inn i kroppen andre steder, f. eks urinblæra eller i blodstrømmen. Ville ikke gått rundt og bekymret meg for det da. Bare å huske på håndhygienen. Anonymous poster hash: 3bc72...1f1
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Hei, ja det kan man faktisk. Er jo ofte det som skjer ved UVI, etc. Bakterier som ikke gjør skade i tarmen, kan gjøre det dersom de kommer inn i kroppen andre steder, f. eks urinblæra eller i blodstrømmen. Ville ikke gått rundt og bekymret meg for det da. Bare å huske på håndhygienen. Anonymous poster hash: 3bc72...1f1 Takk for svar! Jeg personlig er ikke så bekymret for meg selv, men har et barn som er veldig opptatt av egen rumpe. Vi er nøye med håndhygiene, men det er altså ikke til å stikke under en stol at når den bleie er av så går altså fingrende tidvis både gjennom rumpe og munn helt ukritisk fra hans side. Tenkte på større sjanse for å få diare/oppkast ol. Så lenge han holder på sånn. Har foreløpig gått fint og jeg passer jo på og korrigerer, men ja du vet... Anonymous poster hash: 4ccc4...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå