Gå til innhold

Arrgh! Dumme solkrem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden begynt å bruke neglelakk. Kjøpte en neglelakk av et nytt merke og syntes den var så rar siden den var så klissete og liksom aldri tørket. I dag prøvde jeg et annet merke, og nå er det nesten ingenting igjen på neglene. Den har rett og slett blitt oppløst av SOLKREMEN!?!?! Dette skjedde ikke før jeg kjøpte denne solkremen som var blitt anbefalt av forbrukerrådet siden den visstnok ikke inneholder skadelige stoffer. Men noe er det i den som virker som neglelakkfjerner! Det kan umulig være bra! Dette er en solkrem for barn, Dermica KIDS spf 30. Syntes til å begynne med at den var bra, ikke klissete og satt bra på huden (rant ikke ned i øynene når barnet fikk vann i ansiktet) Men nå, 3 uker etter åpning, er den blitt så rar, trekker ikke helt inn i huden, blir et tynt oljete lag på huden og den svir i øynene.... Den har ikke ligget i solen, så det er nok ikke det som har skjedd. Er det bare slik solkremer blir? Kan noen anbefale en annen god solkrem for barn som trekker bra inn i huden og som ikke svir i øynene? (og helst ikke er en form for neglelakkfjerner...?)

Anonymous poster hash: cb9fc...744
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har oppdaget det samme. Den ødelegger lakken på bilen også!

Anonymous poster hash: b655b...a74

Skrevet

Jeg har oppdaget det samme. Den ødelegger lakken på bilen også!

Anonymous poster hash: b655b...a74

:sjokkert: Heldigvis ikke skjedd her (enda....?) Skal nok ikke kjøpe denne solkremen mer nei!

Hi

Anonymous poster hash: cb9fc...744

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...