Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Jeg er alene mor til et barn. har dårlig med barnevakt. lyst til å dra å treffe en mann. vi har avtalt å møtes på søndag hvor vi skal dra på stranda. barnet mitt er 1.5 år. har ei vennine som mener dette er til skade for barnet. skal sies at jeg har pratet mye med denne mannen. jeg pleier ikke dra med barna mine på slikt. men føler jeg må om jeg skal kunne treffe noen. vårt mål for å treffe hverandre er å bli kjent for å finne ut om man skal da ta ting videre. det er ikke en date eller slikt. kun for å bli kjent Anonymous poster hash: 2c7f8...2c6
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Det går nok helt fint så lenge det ikke er en psycho du skal treffe Har gjort det samme selv, og det har gått helt fint. Ikke alltid enkelt å få barnevakt - spesielt om man ikke har familie i nærheten. Anonymous poster hash: 907ab...6b7
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Det går nok helt fint så lenge det ikke er en psycho du skal treffe Har gjort det samme selv, og det har gått helt fint. Ikke alltid enkelt å få barnevakt - spesielt om man ikke har familie i nærheten. Anonymous poster hash: 907ab...6b7 nei. han er helt normal. gjort mye undersøkelser på nett og pratet med han over lengre tid. man vet jo aldri, men er han helt dust så drar vi bare, ikke verre enn det. barnevakt er ikke enkelt nei. mamma jobber helg og kveld så da er det ikke mye lett. er jo ikke ute etter at barnet mitt skal oppleve dette på noe dårlig måte. bare jeg som trenger å møte noen Anonymous poster hash: 2c7f8...2c6
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Så lenge barnet ditt er så lite, vil ikke barnet lure på hva dette dreier seg om. Barnet vil sikkert bare tenke at det er en venn, en du kjenner. Tror dette er null problem! :-) Anonymous poster hash: 03b33...c4a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Barna har vel godt av å se at vi foreldre har venner av begge kjønn. Det som derimot ikke er greit er hvis det hele veien blir introdusert nye onkler som sover i samme seng som mamma som hele tiden sitter og susser og stryker på mamma... Så lenge dere oppfører dere som normale voksne og holder anstendig avstand ser jeg ingen problem med dette... Anonymous poster hash: f3ef3...db5
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Barn tar ikke skade av å gå en tur til stranden. Barn liker ofte det. Barn liker også at foreldrene ikke er ensomme Kos deg på stranden! Håper du treffer blink! Anonymous poster hash: 01283...b15
Marriet Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Et problem blir det vel først dersom du hyppig bytter kjærester samt introduserer dem for barna. Altså mennesker av betydning for barn som kommer og går. Veldig ustabilt. Dette er en ikkesak.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Slik ting tror jeg ikke barn tar skade av. Jeg tror heller ikke det ville vært noe problem om det fly menn ut og inn av ditt liv heller så lenge det ikke påvirket deg. Det som barnet kan merke er nok hvordan du er. Når man er forelsket er man jo høyt oppe, blir man dumpet under en forelskelse går man rett i bakken osv. Slik type opp og ned sinns-stemninger vil nok barnet merke, men hvor vidt et så lite barn tar skade av det er nok ikke lett å si. Når sønnen min gikk var fra 2-5 år så gikk jeg på skole, i klassen min var det kun gutter så det ble naturlig å ha mer kontakt med gutter enn med jenter. De var gode venner av meg, ikke noe kjæreste greier. Men skulle jeg slutte å ha kontakt med folk fordi jeg hadde et barn? Møt han på stranden, slapp av og kos deg. Anonymous poster hash: d9dc3...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå