Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #1 Skrevet 3. juni 2016 Får dere ekstra lønn for det? Jeg er ped.leder, og har styrerassistent-biten i tillegg. Får ikke noe ekstra for det ansvaret, vet ikke hva som er vanlig i deres barnehager? Anonymous poster hash: 4bd1a...725
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #2 Skrevet 3. juni 2016 Får dere ekstra lønn for det? Jeg er ped.leder, og har styrerassistent-biten i tillegg. Får ikke noe ekstra for det ansvaret, vet ikke hva som er vanlig i deres barnehager? Anonymous poster hash: 4bd1a...725 En styrerassistent med kontortid etc. skal vel ha høyere lønn. Om en imidlertid bare er stedfortreder for styrer er det ikke nødvdendigvis slik. Anonymous poster hash: 379fa...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå