Gå til innhold

Noen som jobber som styrerassistent (bhg)?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere ekstra lønn for det? Jeg er ped.leder, og har styrerassistent-biten i tillegg. Får ikke noe ekstra for det ansvaret, vet ikke hva som er vanlig i deres barnehager?

 

Anonymous poster hash: 4bd1a...725

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får dere ekstra lønn for det? Jeg er ped.leder, og har styrerassistent-biten i tillegg. Får ikke noe ekstra for det ansvaret, vet ikke hva som er vanlig i deres barnehager?

 

Anonymous poster hash: 4bd1a...725

En styrerassistent med kontortid etc. skal vel ha høyere lønn. Om en imidlertid bare er stedfortreder for styrer er det ikke nødvdendigvis slik.

 

Anonymous poster hash: 379fa...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...