Gå til innhold

Babyshower, kjøper man gave til mor også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri vært på dette før, vil gjerne ha tips også til hva man kan kjøpe:)

Anonymous poster hash: 4603b...a6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri kjøpt gave til mor også, men jeg har tatt mede liten ting til mor på barselbesøket. Favoritt sjokolade, en god bok eller annet mor kommer til å bli glad for.

På babyshoweren har vi gitt alt fra søte baby klær/ting til bokser fyllt med praktiske ting. Bleier, salver, kluter osv.

Skrevet

Ble nettop holdt babyshower for meg. De hadde laget bleiekake det de hadde satt en bamse på, noen strikka sokker, termometer, sånn gel til barnet klør i tennene, en smokk og en bitering. Ellers fikk jeg pakker av alle, men alt var til babyen😊 Fikk bare klær. Så hadde de laget pizza, kake, cupcakes pyntet med blå glasur og pyntet med blå ballonger og lys. Kjempe koselig 💙 Når jeg har vært i babyshower har jeg gitt kun til barnet der, men tar også med en liten ting på barselbesøk. Har faktisk da også gitt til baby, men det er jo koselig å gi noe til mammaen da.. Noe godt, praktisk, f.eks en fin ammesinglet eller noe hadde jeg blitt kjempeglad for.

Anonymous poster hash: 805c4...04c

Skrevet

Jeg fikk noen pakker til meg, men da var det istedet for til babyen (fikk da gave til babyen da babyen var født). De fleste hadde kjøpt kun til babyen. :-)

Anonymous poster hash: e886f...6f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...