Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Er så forelska at jeg blir nesten flau over meg selv. Voksne dama midt i 40 åra, er dette mulig? Tenker på han døgnet rundt, helt tussete blitt. Beste er at vi er to om det. Vil bare rope ut til hele verden, men får nøye meg med å skrive det her inne. Takk for at du leste. Anonymous poster hash: cd3b4...59c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Så koselig! Nyt og kos dere❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: 5b9da...266
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Så herlig!!!! Jeg håper at jeg snart møter en mann som jeg føler slik for og som føler det samme for meg også. Like gammel som deg. Nyt hverandre, nyt sommeren og bare kos dere masse! Anonymous poster hash: 88492...845
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Gjett om vi nyter. Jeg som ikke skulle i noe forhold. Sånn kan det gå.❤❤ Hi Anonymous poster hash: cd3b4...59c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Akkurat slik har jeg det også!!❤Bare at jeg "kun" er 36 Traff han for 1,5 år siden og siden har vi begge vært på fjortisstadiet! Snapper, melder og prater gjennom hele dagen, han er konstant i hodet mitt, jeg er helt myk og tullete Det beste av alt er at han er på nøyaktig samme plass som meg!!❤Og vi skal nå flytte sammen, gifte oss og prøve å få barn sammen! Jeg trodde ikke det var mulig å kjenne slike ting, jeg trodde det var forbeholdt ungdommen og deres hormoner😂 Anonymous poster hash: 8fe0b...2c4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #6 Skrevet 2. juni 2016 Gjett om vi nyter. Jeg som ikke skulle i noe forhold. Sånn kan det gå.❤❤ Hi Anonymous poster hash: cd3b4...59c Samme her, mann var det siste jeg skulle ha😋Men denne lurte seg inn uten at jeg skjønte det før det var for sent Men kjempedeilig! Nyt det 🤗 Anonymous poster hash: 8fe0b...2c4
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #7 Skrevet 3. juni 2016 Akkurat slik har jeg det også!!❤Bare at jeg "kun" er 36 Traff han for 1,5 år siden og siden har vi begge vært på fjortisstadiet! Snapper, melder og prater gjennom hele dagen, han er konstant i hodet mitt, jeg er helt myk og tullete Det beste av alt er at han er på nøyaktig samme plass som meg!!❤Og vi skal nå flytte sammen, gifte oss og prøve å få barn sammen! Jeg trodde ikke det var mulig å kjenne slike ting, jeg trodde det var forbeholdt ungdommen og deres hormoner😂 Anonymous poster hash: 8fe0b...2c4 Så herlig❤❤ På samme plass vi også, ferdig med barn vi da. 6 tilsammen burde holde. Hi Anonymous poster hash: cd3b4...59c
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Samme her, mann var det siste jeg skulle ha😋Men denne lurte seg inn uten at jeg skjønte det før det var for sent Men kjempedeilig! Nyt det 🤗 Anonymous poster hash: 8fe0b...2c4 Sneik seg inn han her også. Vi fleipa de gangene vi tilfeldigvis møttes i 1.5 år. Hjertet skjønte det før meg. Hi Anonymous poster hash: cd3b4...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå