Gå til innhold

Hva syntes du om Facebook?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes helt ærlig at FB er helt genialt. Flott måte å holde kontakt med folk, enkelt å arrangere ting ( bare lage en gruppe), topp tidsfordriv.....ja, jeg er nok fortsatt ganske FB fan 😊 selv om det sikkert er "ut" nå 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Facebook i seg selv er greit og nyttig. Men likte det bedre før hvor man fikk noen statusoppdateringer og så litt bilder. Nå deler jo folk alt mellom himmel og jord og det er så mye søppel. Blitt en eneste stor reklameplass

Skrevet

Facebook i seg selv er greit og nyttig. Men likte det bedre før hvor man fikk noen statusoppdateringer og så litt bilder. Nå deler jo folk alt mellom himmel og jord og det er så mye søppel. Blitt en eneste stor reklameplass

Signerer.

Likte fb mye bedre før, uten all reklamen. Og alle teite delinger folk gjør. ( vinn ny veranda for 20 000, lik og del og skriv ja!!! Bahhhh😫)

 

Sjønner virkelig ikke folk at de spammer... ?

 

Anonymous poster hash: f8b9e...a8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...