Daquiry Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 (endret) Måtte hente henne i BHG i dag med 40 i feber. Pustet veldig fort og grunt, så jeg tok henne med på legevakten. Ingen tegn til lungebetennelse heldigvis, CRP var på 5. Responderer fint på Paracet, fikk en nå nettopp når jeg målte 39,9. Pusten roer seg når feberen går ned. God og våt bleie. Men jeg får ikke sove, er livredd for at hun skal slutte å puste 😳. Fikk god kontakt med henne nå, men ville ikke ha vann. Dette er mitt tredje barn, men er like urolig hver gang de blir så syke. Hun er 1 år gammel. Endret 2. juni 2016 av Daquiry
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Uff, ikke greit når barna er syke. Man blir like bekymret hver gang. God bedring til jenta di.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #3 Skrevet 3. juni 2016 Crp på 5? Må spørre, er den ikke da utenfor referanseområdet? Er den da stigende? Mener vi måtte ta ny crp dagen etter da mini hadde 5, da var den på over 20. Anonymous poster hash: 5ad25...0d1
Blomstogbier Skrevet 3. juni 2016 #4 Skrevet 3. juni 2016 Crp på 5? Må spørre, er den ikke da utenfor referanseområdet? Er den da stigende? Mener vi måtte ta ny crp dagen etter da mini hadde 5, da var den på over 20. Anonymous poster hash: 5ad25...0d1 Det er ikke-infeksjon
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #5 Skrevet 3. juni 2016 Måtte hente henne i BHG i dag med 40 i feber. Pustet veldig fort og grunt, så jeg tok henne med på legevakten. Ingen tegn til lungebetennelse heldigvis, CRP var på 5. Responderer fint på Paracet, fikk en nå nettopp når jeg målte 39,9. Pusten roer seg når feberen går ned. God og våt bleie. Men jeg får ikke sove, er livredd for at hun skal slutte å puste 😳. Fikk god kontakt med henne nå, men ville ikke ha vann. Dette er mitt tredje barn, men er like urolig hver gang de blir så syke. Hun er 1 år gammel. Det er veldig vanlig med økt puls og pust når barna har feber, har jeg lest (begge mine har reagert sånn og jeg blir redd, googler mye 😊). Skjønner godt du blir redd. Det er jo viktig å følge med også, men i det fleste tilfellet er det jo ufarlig. Hvis ikke vann går, så prøv lolipop! Anonymous poster hash: 49180...a2b
Nullstress;) Skrevet 3. juni 2016 #6 Skrevet 3. juni 2016 Sønnen mon fikk høy feber da han fikk tenner. Kanskje det er dét som er årsaken. Kan også være varmen. Det er vondt å se at barna er syke, men det får nok fint med den lille 😊 Kose mamma masse, så blir alt litt bedre 😉
Daquiry Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2016 Fremdeles over 40 i feber uten Paracet 😳. Skikkelig slapp og sutrete. Ligger bare i armene mine og slapper av.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #8 Skrevet 3. juni 2016 Får du i henne nok væske i dag i varmen? Hvis ikke ville jeg kontaktet legevakten igjen. God bedring til henne <3 Anonymous poster hash: c9379...9b3
Daquiry Skrevet 3. juni 2016 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2016 Nå målte jeg 40.8 etter Paracet. Har snakket med lege, hun skal få Ibux. Drikker heldigvis godt og har våte bleier, men er veldig slapp.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #10 Skrevet 3. juni 2016 Nå målte jeg 40.8 etter Paracet. Har snakket med lege, hun skal få Ibux. Drikker heldigvis godt og har våte bleier, men er veldig slapp. 40,8? Samme om det hadde vært unge nr 40, jeg hadde vært like bekymret. God bedring, håper hun er raskt på bedringens vei ❤ Anonymous poster hash: b3198...128
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2016 #11 Skrevet 3. juni 2016 Sånn var frøkna vår da hun fikk solstikk i bhg. Da virketenkte ikke febernedsettende. Anonymous poster hash: 5cefa...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå