kjøllefjord Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Hei. Finnes det noen her som aldri har en Facebook profil? Jeg har aldri hatt. Lurer på om jeg er sær😯 Er forresten 45 år.
Yellow Brick Road Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Jeg kjenner flere som ikke har. og jeg vet ikke om jeg vil si at det er sært, kanskje litt..., men det er veldig upraktisk noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 Onkelen min kom inn på FB i år først, han er 60 år.. Han er ikke mye der inne, sjekker opp om familie og venner som ikke er av de han har jevn kontakt med Anonymous poster hash: 8bdd4...937
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #5 Skrevet 2. juni 2016 Kjenner et noen sm ikke har og sikkert veldig fint for dem, men fryktelig tungvint for oss. Idrettsgruppa, fotballgruppa, klassen, turngruppa osv har egene facebook grupper som brukes aktivt. Fotballgruppa bruker den for å informere om treninger, kamper, kampoppsett osv. Ikke alltid man husker de foreldrene som ikke har facebook i farten og dermed faller deres unger utenfor. Denne måten å organisere på er veldig praktisk og det er mye letter å holde styr på ting enn ved e-post. Så å gå over til e-post kun på grunn av et få tall som på død og liv ikke vil har facebook er uaktuelt. Anonymous poster hash: 9a25b...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå