Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er dumt å tenke slik, for det skal jo ikke ha noe å si. Både jeg og mannen har folk i familien med rødt hår. Vil virkelig ikke ha det :(

Anonymous poster hash: 794d6...262

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstrene mine har rødt hår... Eg ikke.. Eg ønska i alle år at eg også hadde det.. Så eg farga det rødt.. 😉 eg har musebrunt..

Anonymous poster hash: 6e90a...bc7

Skrevet

Da får du la være å få unger.

Skrevet

Da lar du vær å få barn rett og slett. Så overfladisk og stygg tankegang om noe så uvesentlig som hår!!

Anonymous poster hash: 09d2c...5a3

Skrevet

Da er det stor sjanse for at dere begge er bærere av det røde genet.

Men vet du hva..når babyen kommer vil du elske han/henne uansett hårfarge.

Hilsen ei med ei skjønne jente med rødt hår :)

Anonymous poster hash: a72b1...a98
Skrevet

Ville bekymret meg enda mer for at dumheten skal gå i arv. 

Tror uansett at du bare troller. Har liksom sett dette innlegget noen ganger før.

Anonymous poster hash: 42fe5...f29
Skrevet

Rødt hår er nydelig! Jeg kjenner en som fikk et barn med rødt hår og hun farget det sort fordi hun syns rødt hår var så stygt.

Jeg får fortsatt vondt, når jeg tenker på det lille barnet og den hjernedøde mora.

Skrevet

Da er det nok best å la være å få barn. Men dersom dere velger å få barn likevel, så tror jeg at du kommer til å elske barnet "selv om" det får rødt hår.

Anonymous poster hash: bb6ad...ac3
Skrevet

Tullete å tenke slik, men jeg tror det henger sammen med frykt for erting/mobbing, som jeg tror var vanligere før. Jeg har to med rødt hår og to med brunt. Gutten på 16 med rødt hår er en meget kjekk ung mann - høy status på på sitt trinn på skolen, populær blant jentene😉

Anonymous poster hash: b8c3e...8b9

Skrevet

Jeg var livredd for det selv jeg. På grunn av at jeg ble så mobba når jeg var liten og har fått det prenta inn i hodet at rødt hår er stygt. Og ungen min kom ut med rødt hår han. Og jaggu var han ikke verdens fineste. Nå er det min oppgave å backe ungen sånn at han slipper å ha slik en forskrudd tankegang som mora si. 

Anonymous poster hash: b45b5...cfd
Skrevet

Jeg hadde faktisk samme bekymringen som deg. Faren var rødlig i håret. Da ungen kom ut var jeg så letta over at håret så brunt ut. Det var dog bare blod så ungen var helt oransje på håret etter det første badet. Du blir like glad i ungen uansett hårfarge skal jeg si deg. Etter et par mnd fikk det en annen farge og ungen har nå brunt hår. Min nye mann har faktisk helt rødoransje hår så denne gangen vet jeg at ungen mest sannsynligvis får rødlig hår (i alle fall i begynnelsen). Hårfarge er egentlig trivielt, men det er utrolig mange ting som kan bekymre oss. Jeg tenkte at rødt hår og fregner ville bli automatisk mobbeoffer og det var der "redselen" kom fra. Mannen min har en helt nydelig rødoransje farge som skinner i solen. Barnet vårt er heldig om han arver etter faren sin, men brunt går fint det også :)

Anonymous poster hash: c1ea8...20f

Skrevet

What??

Er det mulig å være så tørr i knotten??

Rødt hår er nydelig! Barn er nydelige! Om du absolutt skal være redd for noe, vær heller redd for at barnet ditt skal bli født en alvorlig sykdom..

Anonymous poster hash: d82ad...83a

Skrevet

Det er voksne som deg som får barn til å mobbe andre barn med rødt hår. Du skaper fordommer.

Anonymous poster hash: e693a...3f6

Skrevet

Skremmende....ikke rart barn mobber!

Skrevet

Rødt hår er så herlig, utrolig fint. Det er nok bare gammeldagse fordommer som ligger til grunne i dine tanker. 

Skulle gjerne ha hatt en rødhåret liten baby  :hjerte:

Skrevet

Du burde vel heller konsentrere deg om å ønske deg et friskt barn, sett ting litt i perspektiv.

Anonymous poster hash: 5db9f...906
Skrevet

Rødt hår er jo nydelig!!!

Jeg jobber i butikk, og der er det av og til en familie innom som har ei jente med langt, krøllete rødt hår. Hun er så fin den jenta, at jeg må bare se litt ekstra på henne hver gang. Ingen av mine barn fikk rødt hår..... Men jeg elsker mine barn over alt uansett hårfarge!!

Anonymous poster hash: 39ebd...9f2
Skrevet

Jeg håper dette er troll.

Skrevet

Jeg er enig med deg jeg HI! Men skjer det så skjer det 😊det må da gå an å si sin mening uten at man blir hudfletta her inne eller?

Anonymous poster hash: 428b8...c80

Skrevet

Jeg er enig med deg jeg HI! Men skjer det så skjer det 😊det må da gå an å si sin mening uten at man blir hudfletta her inne eller?

Anonymous poster hash: 428b8...c80

kun mødre som er tette mellom øre bryr seg om hvilken farge på håret barnet får. Tenk hvis dere får ett barn med funksjonshemminger heller, det er ikke alle forunt å få ett friskt barn.
Skrevet

Jeg har 2 barn med rødt hår.To fantastiske nydelige jenter med rødlig hår og brune øyne.Elsker dem og er så ufattelig stolt av jentene mine.Hadde heller vært mer engstelig for om IQ-en din er ærvelig......

Anonymous poster hash: 225d9...439

Skrevet

Tenk så heldige de med rødt hår er. De blir aldri grå i håret. Det blir bare lysere og lysere og til slutt hvitt ❤️

Anonymous poster hash: a0b96...262

Skrevet

Tenk så heldige de med rødt hår er. De blir aldri grå i håret. Det blir bare lysere og lysere og til slutt hvitt ❤️

Anonymous poster hash: a0b96...262

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...