Gå til innhold

Avvenningstruser? 👦

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 2.5 år begynner nok å bli klar for pottetrening, han sier uoppfordet fra når han må tisse eller bæsje (men slett ikke alltid!), men han er ikke så motivert for å faktisk gjøre noe i potta. Det blir mer at han liksom sier fra at "nå har jeg tenkt å tisse i bleia". Tenkte det kunne vært greit å øve litt på det nå i sommer, så derfor lurer jeg på om noen har erfaring med sånne avvenningstruser, der barna kjenner at de blir våte, men som (forhåpentlig) hindrer uhell? Har det noe for seg?

Anonymous poster hash: 7815e...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best å gå uten truse, med kun en løs shorts/bukse. Har de på trude er det så lett de glemmer at de ikke har på bleie.

Anonymous poster hash: aef86...83c

Skrevet

Har hørt at barna da synes at de har bleie på seg og tisser i den. Min erfaring er at når han er såpass stor, stadig sier i fra og det dessuten er sommer og sol og lite klær så er det bare å hoppe i det. La han gå uten bleie så mye som mulig.

Skrevet

hvorfor stresse sånn ? la gutten bestemme selv, forsatt liten, men la han gå uten bleie nå som det er sommer,så finner dere nok fort ut om han er klar eller ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...