Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #1 Skrevet 2. juni 2016 Gutten vår på 2.5 år begynner nok å bli klar for pottetrening, han sier uoppfordet fra når han må tisse eller bæsje (men slett ikke alltid!), men han er ikke så motivert for å faktisk gjøre noe i potta. Det blir mer at han liksom sier fra at "nå har jeg tenkt å tisse i bleia". Tenkte det kunne vært greit å øve litt på det nå i sommer, så derfor lurer jeg på om noen har erfaring med sånne avvenningstruser, der barna kjenner at de blir våte, men som (forhåpentlig) hindrer uhell? Har det noe for seg? Anonymous poster hash: 7815e...6ed
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Best å gå uten truse, med kun en løs shorts/bukse. Har de på trude er det så lett de glemmer at de ikke har på bleie. Anonymous poster hash: aef86...83c
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. juni 2016 #3 Skrevet 2. juni 2016 Har hørt at barna da synes at de har bleie på seg og tisser i den. Min erfaring er at når han er såpass stor, stadig sier i fra og det dessuten er sommer og sol og lite klær så er det bare å hoppe i det. La han gå uten bleie så mye som mulig.
februarprins2013 Skrevet 2. juni 2016 #4 Skrevet 2. juni 2016 hvorfor stresse sånn ? la gutten bestemme selv, forsatt liten, men la han gå uten bleie nå som det er sommer,så finner dere nok fort ut om han er klar eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå